اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829186196094

WFBS از پرفروش ترین های دنیاست

آنتی ویروس هایی برای شبکه های کوچک و متوسط

کد: 13950829186196094

https://goo.gl/7A5zJG

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی ترندمیکرو طیف وسیعی از محصولات آنتی ویروس برای شبکه های کامپیوتری و موبایل ارائه داده که از جمله آنها می توان به WFBS , OfficeScan XGen و Deep Security اشاره کرد .

آنتی ویروسهای Trend Micro WFBS

آنتی ویروس های WFBS ترندمیکرو برای شبکه های دفاتر کاری و شرکتهای کوچک و متوسط از 5 عدد تا 2500 عدد طراحی شده اند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، شرکت امنیتی ترندمیکرو طیف متنوعی از محصولات آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود ارائه می دهد .

ترندمیکرو در بخش آنتی ویروس های تحت شبکه ( شرکتی و سازمانی)، محصولاتش را در چند کلاس مختلف با ویژگی های امنیتی و حفاظتی مختلف ارائه می دهد که می توان به آنتی ویروس های Worry Free Business Security ، OfficeScan XGen و Deep Security اشاره کرد .

آنتی ویروس های Worry Free Business Security ترندمیکرو که با نام اختصاری WFBS شناخته می شوند به صورت 5 محصول ارائه می شود .

1- Worry Free Business Security Standard 

2- Worry Free Business Security Advanced

3- Worry Free Business Security Services

4- Worry Free Business Security Services Advaced

5- Worry Free Business Security Professional 

آنتی ویروس های WFBS ترندمیکرو برای شبکه های دفاتر کاری و شرکت های کوچک و متوسط از 5 عدد تا 2500 عدد ( کلاینت و سرور ) طراحی شده اند و با توجه به اینکه اکثر شرکت هایی که تعداد کامپیوترها و سرورهای آنها در این بازه است دارای مدیران شبکه حرفه ای و خبره نیستند ، این آنتی ویروس ها به شکلی طراحی شده اند تا نصب و کاربری و راهبری و مدیریت آنها به سادگی امکان پذیر باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش ، تنها توزیع کننده معتبر آنتی ویروس های ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) به نشانی www.ddn.ir مراجعه کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]