اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950830186245603

درنگهداری شارژ انتخاب شد

Mate 9 سردمدار گوشی های هوشمند 2017

کد: 13950830186245603

https://goo.gl/JknicW

، تهران , (اخبار رسمی): مصرف انرژی بهینه باتری فبلت Mate 9 هواوی، این گوشی را رده بهترین مدل های سال 2017 در زمینه نگهداری شارژ در کنار قدرت پردازش بالا قرار داده است.

Mate 9 سردمدار گوشی های هوشمند 2017 درنگهداری شارژ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی هواوی در ایران ،با قدرتمندتر شدن پردازنده های گوشی های هوشمند و کاربری بیشتر تلفن های همراه، عمر باتری و نگهداری شارژ ویژگی بسیار با اهمیتی برای این محصولات به حساب می آید. به همین دلیل کمپانی های سازنده لوازم جانبی به فکر ساخت پاوربانک ها افتادند تا شاید بتوانند ضعف تلفن های همراه هوشمند را در زمینه باتری جبران کنند. سری Mate هواوی از ابتدا تا به اکنون همیشه در زمینه نگهداری شارژ سردمدار بوده و توانسته نام خود را در بین برترین گوشی های بازار در زمینه نگهداری شارژ بالا حفظ کند. 

Mate 8 هواوی که نسل قبلی فبلت های این کمپانی به حساب می آید کارنامه درخشانی در زمینه نگهداری شارژ داشته و شرکت هواوی با همان ساختار نسل جدید را توسعه داده و توانسته مصرف انرژی را در Mate 9 بهینه تر کند. 
این ویژگی بارز در کنار استفاده از قدرتمندترین پردازنده جهان یعنی Kirin 960که مبتنی بر چیپست 16 نانومتری ساخته شده شاهکاری است که هواوی در Mate 9 رقم زده است. با باتری 4000 میلی آمپریاین گوشی و فناوری Superchargeبعد از 20 دقیقه شارژ کردن گوشی می توانید یک روز کامل با گوشی کار کنید. پردازنده مدل 960  مصرف انرژی را تا 15 درصد حتی نسبت به نسل قبل کاهش می دهد. یعنی به معنای واقعی شما می تواند بعد از شارژ کامل در استفاده معمولی 2 روز به شارژ کردن گوشی تان فکر نکنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]