اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186864750

در نشست 79 کمیسیون ایمنی راه‌ها به تصویب رسید

تشکیل کارگروه ایمنی حمل‌ونقل درون شهری

کد: 13950901186864750

https://goo.gl/PTUlCp

، تهران , (اخبار رسمی): ایمن‌سازی محور پرحادثه شهر کرد- بروجن- لردگان، استان چهارمحال بختیاری، پیگیری لازم برای نصب و راه‌اندازی سامانه‌های کنترل سرعت، احداث و راه‌اندازی 2 پاسگاه پلیس‌راه از سوی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در جلسه 79 کمیسیون ایمنی راه‌ها به تصویب رسید.

تشکیل کارگروه ایمنی حمل‌ونقل درون شهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی ، در هفتاد‌ و نهمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از معاونان و روسای سازمان‌ها و نهادهای ذی ربط ایمنی در وزارت راه و شهرسازی برگزار و پس از بررسی اعضا و نظرات عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی مصوب شد؛ ایمن‌سازی محور پرحادثه شهر کرد- بروجن- لردگان استان چهارمحال بختیاری، پیگیری لازم برای نصب و راه‌اندازی سامانه‌های کنترل سرعت (40 دستگاه دوربین) در استان چهارمحال و بختیاری، پیگیری لازم برای احداث و راه‌اندازی 2 پاسگاه پلیس‌راه در محورهای بروجن لردگان و کوهرنگ- مسجد سلیمان در اسرع وقت از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیگیری شود.

همچنین مصوب شد؛ دبیرخانه کمیسیون تحلیل‌های آماری جامع در خصوص روند تغییرات تصادفات رانندگی و شدت آن در شش‌ماهه اول سال 95 را تهیه کند.

در ادامه، تشکیل کارگروه ایمنی حمل‌ونقل درون شهر از سوی وزارت کشور و افزایش دقت در ثبت آمار تصادفات رانندگی در سامانه ثبت سوانح حمل‌ونقل و از سوی مرکز فاوا با همکاری پلیس راهور در اسرع وقت به تصویب رسید.

در پایان مصوب گردید؛ پیگیری‌های لازم در جهت رفع موانع و مسائل ثبت برخط گزارش‌های مربوط به تصادف‌های رانندگی از سوی وزارت بهداشت، سازمان پزشکی قانونی و پلیس راهور ناجا انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان