اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901187105755

با حضور 186 شرکت خارجی برپا می شود

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی درتهران

کد: 13950901187105755

https://goo.gl/YJk65L

، تهران , (اخبار رسمی): شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از چهارم تا هفتم آذرماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی درتهران

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اسزمان توسعه تجارت ایران، این نمایشگاه در فضایی در حدود  28 هزار مترمربع مشتمل بر بیش از  24 هزار متر مربع فضای داخلی و نزدیک به چهار هزار مترمربع فضای خارجی با حضور 252 شرکت داخلی و 186 شرکت خارجی درتهران برگزار خواهد شد.

شرکت‌های خارجی از کشورهای ترکیه، چین، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، چک، مالزی، ژاپن، کره، استرالیا، هند و انگلیس به مدت چهار روز آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

شرکت‌کنندگان در دو بخش داخلی و خارجی، به منظور برقراری ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و فروشندگان با مصرف کنندگان، جذب برندها و مارک‌های خارجی با رعایت اصول نمایشگاهی و جذب شرکت‌های مادر تخصصی با خدمات پس از فروش، حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی و مبارزه  با قاچاق کالا و شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های خود در زمینه تولید انواع یخچال، فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، لوازم برقی و سایر لوازم آشپزخانه در نمایشگاه حضوری چشمگیر خواهند داشت.

با توجه به موارد فوق، می‌توان این نمایشگاه را مکان مناسبی برای سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان و آشنایی سایر متخصصان و علاقه‌مندان با تکنولوژی‌های روز این صنعت قلمداد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]