اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950904189366094

سرویس های امنیتی که در کشور توزیع می شود

اولین ارایه دهنده آنتی ویروس ویندوزهای 10 درایران

کد: 13950904189366094

https://goo.gl/N2vAHd

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش از شناخته شده ترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در ایران است.

آنتی ویروس با گارانتی و پشتیبانی دورانتاش

شرکت دورانتاش اولین ارائه دهنده آنتی ویروسهای مالتی دیوایس ( مولتی دیوایس ) در ایران است و محصولات این شرکت قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای اکس پی تا سال 2019 را دارا هستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش، دورانتاش یکی از شرکت‌های مطرح و معتبر فعال در «امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات» است؛ ولی هنوز هستند کاربران و مدیران شبکه شرکت‌ها و سازمان‌هایی که با شرکت دورانتاش به خوبی آشنا نیستند.

در این بخش به طور خلاصه بخشی از فعالیت های و سوابق برجسته شرکت دورانتاش را مرور می‌کنیم.

شرکت دورانتاش اولین توزیع کننده آنتی‌ویروس‌های جی‌دیتا (G-Data)، وب‌روت (Webroot) و بولگارد(Bullguard) در خاورمیانه، غرب آسیا و ایران به شمار می آید ضمن آنکه این شرکت نخستین و تنها توزیع کننده آنتی‌ویروس‌های شرکت‌های ترندمیکرو (پی‌سی‌سیلین) و وب‌روت در ایران است.

پارتنر شرکت های اوست (Avast)، ای‌وی‌جی(AVG)، سیمنتک که آنتی‌ویروس‌های خانگی هستند را با نام تجاری نورتون ( Norton ) می شناسیم و پارتنر کسپرسکی ( از سال 2006 تا اوایل 2010 میلادی ) و دومین نماینده آنتی‌ویروس‌های فنلاندی اف-سکیور ( F-Secure ) در ایران ( 2010 تا 2011 میلادی) از دیگر سوابق شرکت دورانتاش است.

اولین آنتی‌ویروس‌های موبایل و تبلت، آنتی‌ویروس مالتی دیوایس (مولتی‌دیوایس)، آنتی‌ویروس اپل‌مکینتاش (Apple MAC) و اولین ارائه دهنده آنتی ویروس برای ویندوزهای 7 ، 8.1 و ویندوزهای 10 از دیگر فعالیتهای شرکت دورانتاش بوده است.

در بخش شبکه و محصولات شرکتی و سازمانی نیز اولین ارائه دهنده محصولات آنتی‌ویروس برای شبکه های کوچک SMB و دفاتر خانگی  ( Home &  Small Business  ) و محصولات DLP و سرویس‌های امنیتی Web Security و Email Security و Hosted Security و سرویس‌های امنیتی برای مراکز داده ابری (کلود)  (Cloud Services) و تنها ارائه دهنده آنتی‌ویروس با قابلیت پتچ مجازی ( Virtual Patching ) در ایران، شرکت دورانتاش شناخته می شود . 

همچنین شرکت دورانتاش اولین و تنها ارائه دهنده محصولات آنتی ویروس تحت شبکه شرکای استراتژیک Cisco , IBM , VMware و Citrix و زیمنس و ارائه محصولات آنتی ویروس برای سرورها و مراکز داده مجازی ( Virtualization و VDI ) است .

ارائه آنتی ویروس با بیشترین زمان پشتیبانی از ویندوزهای اکس پی ( Antivirus For Windows XP up to 2019 Year ) یکی دیگر از محصولات و خدمات ارزنده ای است که توسط این شرکت ارائه می شود ضمن آنکه این شرکت دورانتاش اولین ارائه دهنده آنتی ویروس های تحت شبکه با کنسول مدیریتی تحت وب ( Web Panel Consol ) و آنتی ویروس های شبکه ای با کنسول مدیریتی اینترنتی ( Hosted & Services Antivirus ) محسوب می شود.

دورانتاش تنها عرضه کننده سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیا ( Webroot Secure Anywhere ) است و اولین ارائه دهنده آنتی ویروس با پشتیبانی و خدمات فنی فارسی 24 ساعت / 7 روز هفته در ایران است .

محصولات آنتی ویروس و سرویسهای امنیتی ارائه شده توسط شرکت دورانتاش مطابق با شرایط و استانداردهای شرکتهای صنعتی، مخابراتی و ارتباطی، نفت و پتروشیمی و موسسات مالی و بانکی و سازمان‌های بزرگ و بسیار بزرگ است که توسط شرکت‌ها و موسسات بزرگی در سطح دنیا استفاده می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت دورانتاش به یکی از نشانی‌های www.NOvirus.ir و یا  www.durantash.com مراجعه کنید . 

همچنین جهت خرید محصولات شرکت دورانتاش به این صفحه وارد شوید . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]