اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907191046108

پاک ترین و تمیزترین کشورهای دنیا کدامند

کد: 13950907191046108

https://goo.gl/AXrAqw

، تهران , (اخبار رسمی): شرایط زیست محیطی عامل تعیین کننده ای در جذب توریست به منطقه خواهد بود و بسیاری از گردشگران این مساله را در تصمیم گیری های شان برای انتخاب مقصد گردشگری، لحاظ می کنند.

پاک ترین و تمیزترین کشورهای دنیا کدامند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مجله گردشگری الی گشت،  اگر شما هم جزو آن دسته افراد هستید که آب و هوای کشورهای مقصد برایتان اهمیت دارد،با این گزارش همراه شوید تا بدانید پاک ترین کشورهای دنیا از لحاظ محیط زیست کدام کشورها بوده و هر کدام در چه جایگاهی قرار دارند.

فرانسه

طبیعت آراسته و رمانتیک فرانسه، همچنین اکوسیستم و شیوه های پیشرفته نظافت در این کشور روز به روز به بر زیبایی های آن می افزاید. در این کشور استانداردها و قوانین بسیاری در جهت حفظ نظافت و پاکیزگی طراحی شده است. به فرانسه و پاریس سفر کنید تا از اعماق وجودتان لطافت و پاکی هوا را احساس کنید.

سوئیس

سوئیس به لحاظ طبیعت زیبا و کوه های سرسبزی که دارد به نوعی بهشت روی زمین است. این کشور به سه بخش ژورا، فلات سوئیس و رشته کوههای آلپ تقسیم می شود. شاخص عملکرد زیست محیطی سوئیس 89.1 است که طبیعت مدهوش کننده سوئیس هر روز این عدد را بالاتر می برد

کاستاریکا

با توجه به برنامه توسعه ایالات متحده آمریکا و قدرت اقتصادی کاستاریکا، زیبایی و پاکی در این سرزمین به اوج خود رسیده است. شاخص عملکرد زیست محیطی این کشور 86.4 است که بالاترین طول عمر را به ساکنان خود هدیه می کند. سیستم آب رسانی فوق العاده بهداشتی و منحصر به فرد این کشور، یکی از تدابیر خاص نظافتی کاستوریکا می باشد.

سوئد

شاخص عملکرد زیست محیطی سوئد 86.3 است. در سوئد قوانین سخت گیرانه ای برای نظافت در نظر گرفته شده است. ظاهرا این قوانین بسیار کارساز بوده و این کشور را معرکه کرده است.

نروژ

نروژ ثروتمندترین کشور در منطقه اروپا محسوب می شود. علاوه بر این، نروژ سرشار از مکان های رویایی و مناظر زیباست و هنرنمایی خداوند را می توان در آن مناطق شاهد بود. نروژ همواره در تلاش است جایگاه خود را ارتقا داده و در حفظ این زیبایی ها کوشا باشد.

موریس

جزیره رویایی موریس در جنوبی ترین قسمت اقیانوس هند و جنوب شرقی قاره آفریقا واقع شده است. این جزیره یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای گذراندن ماه عسل زوج های جوان می باشد. تپه های زیبا، رودخانه ها، جنگل ها و مرداب های فوق العاده زیبای موریس به علاوه برخورداری از هوای مطبوع و روح بخش، به انسان حس تولدی دوباره می بخشد.

اتریش

اتریش یک کشور سر سبز و زیبای اروپایی است. شاخص عملکرد زیست محیطی این کشور 100 می باشد. آنقدر هوای این کشور مطبوع و سالم است و محیط تمیز و چشم نوازی دارد که جایگاهی در صدر جدول تمیزترین کشورهای جهان را به خود اختصاص داده است.

کلمبیا

این کشور را می توانید برای ماه عسل و سپری کردن بهترین روزهای زندگی تان انتخاب کنید. کلمیبا آنقدر زیبایی دارد و کوه ها و فضای سبزش آنقدر چشم نواز است که به افرادی که مبتلا به بیماری بوده و احتیاج به محیطی سالم، امن و آرام دارند توصیه می شود این کشور را برای زندگی انتخاب کنند. کلمبیا به عنوان تمیزترین کشور دنیا در سال 2013 شناخته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست