اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192025755

16 آذر در تهران انجام می شود

برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش

کد: 13950909192025755

https://goo.gl/Bhwf27

، تهران , (اخبار رسمی): سومین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته 16 آذر به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 11 هزار متر مربع با حضور 220 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و آلمان دایر خواهد شد.

مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را در گروه‌های کالایی انواع کفش و کیف، محصولات چرمی، ماشین‌آلات وابسته و مواد اولیه به معرض نمایش خواهند گذاشت.

هدف از برپایی این نمایشگاه فراهم آوردن تکنولوژی‌های روز کشورهای پیشرفته، آشنایی با ماشین‌آلات جدید برای تولید محصولات چرمی کیف و کفش، ارتباط و تعامل بیشتر با تولیدکنندگان داخلی و خارجی، آشنایی با محصولات نوین مرتبط با صنعت کیف و کفش با اولویت شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در تولید و ارایه کالا و خدمات جدید است.

بر همین اساس این نمایشگاه، مکان مناسبی برای سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، افزایش میزان تبلیغات کاربردی صنایع مربوطه و همچنین آشنایی سایر متخصصان و علاقه‌مندان با تکنولوژی‌های روز این صنعت محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]