اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192225755

از سوی سازمان توسعه تجارت انجام شد

اعلام شرایط واردات بذر مورینگا از آمریکا

کد: 13950909192225755

https://goo.gl/IMgB3K

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان توسعه تجارت در نامه‌ای به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت 31 استان کشور شرایط قرنطینه‌ای واردات بذر مورینگا (MORINGA SEED) برای کاشت از کشور آمریکا را اعلام کرد.

اعلام شرایط واردات بذر مورینگا از آمریکا

به گزارش اخبار رسمی روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، تعیین شرایط قرنطینه‌ای بذر مورینگا بر اساس نامه سازمان حفظ نباتات کشور و قرار گرفتن این محصول در فهرست کالاهای با ریسک قرنطینه‌ای متوسط انجام شده است.

بر همین اساس واردات بذر مورینگا ار آمریکا علاوه بر رعایت شرایط قرنطینه‌ای، نیاز به بازدید و بررسی‌های کاشناسان قرنطینه  در مرز ورودی و گمرک ترخیص‌کننده دارد.

دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت این آیین‌نامه را برای اجرا به سازمان‌های ذیربط از جمله گمرک و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور ابلاغ کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]