اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192276102

آغاز عملیات کاشت پیاز لاله

کرج رنگین کمانی از لاله ها می شود

کد: 13950909192276102

https://goo.gl/nD5NU4

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از آغاز کاشت پیاز های لاله در باغ گلها و مناطق 12 گانه سطح کرج خبر داد و گفت : امسال نیز همانند سال گذشته باغ گلها و مناطق سطح شهر کرج با لاله های رنگانگ آذین می شود.

کرج رنگین کمانی از لاله ها می شود

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج محمدرضا زین العابدینی اظهار داشت: همانطور که قبلا گفته شد امسال نیز قرار است مانند سال گذشته در اوایل فروردین  96 جشنواره لاله ها در باغ گلهای پارک شهید چمران برگزار شود و مناطق 12 گانه سطح شهر کرج با گلهای رنگارنگ لاله آذین شوند،در همین راستا طبق اصول و آئین باغبانی؛ کاشت پیاز های لاله از روز گذشته در باغ گلها  و از امروز در مناطق سطح شهرآغاز شده است.

این مسئول با اشاره به مقام شامخ شهدا افزود: شهیدان لاله های لاله زارند  و از دیر باز لاله های سرخ نمادی بودند از خون شهدا؛ سازمان نیز با کاشت گل های لاله در کرج  همواره سعی بر آن دارد تا نام و یاد شهدا را زنده نگه دارد و فداکاری های 8 سال دفاع مقدس را هر چند برای مدتی کوتاه با کاشت این پیاز ها یادآور شود و ارج نهد.

وی با بیان اینکه سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج همواره در پی جلب رضایت حداکثری شهروندان می باشد، افزود: امسال با بیشتر شدن تنوع  و افزایش رنگ بندی لاله ها امیدواریم با سعی و تلاش بیشتر و برنامه ریزی مدون نسبت به سال گذشته جشنواره لاله هارا در سطح کیفی و کمی مطلوبتر برگزار نماییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست