اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192445755

سازمان توسعه تجارت اعلام کرد

واردات نخود فرنگی منوط به گواهی بهداشت گیاهی

کد: 13950909192445755

https://goo.gl/VuoxA3

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان توسعه تجارت در نامه‌ای به گمرک اعلام کرد که واردات دانه نخود فرنگی از کشور آذربایجان برای مصرف خوراکی در فهرست کالاهای با ریسک قرنطینه‌ای کم قرار دارد.

واردات نخود فرنگی منوط به گواهی بهداشت گیاهی

واردات نخود فرنگی از آذربایجان در فهرست کالاهای با ریسک قرنطینه‌ای کم قرار گرفت

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، بر اساس اعلام سازمان حفظ نباتات کشور در خصوص شرایط قرنطینه‌ای واردات نخود فرنگی از آذربایجان، این محصول در فهرست کالاهای با ریسک قرنطینه‌ای کم قرار دارد که واردات آن منوط به داشتن گواهی بهداشت گیاهی معتبر و بازدید و بررسی‌های کارشناسان قرنطینه در مرز ورودی و گمرک ترخیص‌کننده است.

سازمان حفظ نباتات کشور همچنین در نامه دیگری شرایط واردات آناناس از کشور فیلیپین را نیز اعلام کرده است.

بر این اساس واردات آناناس منوط به داشتن گواهی بهداشت معتبر از وزارت کشاورزی کشور فیلیپین، ضدعفونی میوه‌های وارداتی در کشور مبدا، عاری بودن از بقایای گیاهی، بذر و حشرات زنده، بسته‌بندی مناسب و ... است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]