اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950910192876130

بنز، فولکس واگن، بی‌ام‌و، رنو، پژو، سیتروئن، اسکانیا و هیوندایی به ایران می آیند

تغییر زمان برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو

کد: 13950910192876130

https://goo.gl/kESCUF

، تهران , (اخبار رسمی): تاریخ همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با حضور قطعی مرسدس بنز، فولکس واگن، بی‌ام‌و، رنو، پژو، سیتروئن، اسکانیا و هیوندایی تغییر یافت.

تغییرزمان برگزاری همایش بین المللی صنعت خودروایران

به گزارش روابط عمومی شرکت اجاره خودرو سعادت رنت، دبیرکل همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران از تغییر تاریخ برگزاری این نمایشگاه به خواست تولید کنندگان خارجی این همایش خبر داد.

 ساسان قربانی گفت: برخی از مهمانان مهم در این نمایشگاه با درخواست مستقیم با ستاد برگزاری درخواست کردند که با تغییر در تاریخ برگزای آن شرایط و مقدمات لازم برای حضور در ایران را داشته باشند، در این صورت این نمایشگاه و همایش در مورد صنعت خودرو در روزهای 24 و 25 بهمن ماه برگزار می شود.

این همایش با موضوعیت فروش و خدمات پس از فروش با حضور خودروسازان و قطعه‌سازان بزرگ بین‌المللی دنیا برگزار خواهد شد.

با توجه به پایان تحریم ها پیش بینی می شود برخی از فعالان بزرگ صنعت خودرو در دنیا در حاشیه این همایش چند قرارداد جدید بین خودروسازان داخلی و خارجی به امضا برسد.

از جمله شرکت کنندگان در این همایش خودرو سازان بزرگی مثل مرسدس بنز، فولکس واگن، بی‌ام‌و، رنو، پژو، سیتروئن، اسکانیا و هیوندایی که حضور آن ها در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی کشور قطعی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت ارائه دهنده ، انواع خودرو های اجاره ای ایرانی و خارجی بدون راننده و ارائه خدمات تشریفات و ماشین عروس cip و vip می باشد. سال هاست با شماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]