اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950912193004750

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

افزایش 100 درصدی حجم حمل و نقل هوایی ایران

کد: 13950912193004750

https://goo.gl/MkgfRh

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که حجم حمل و نقل هوایی در طول فعالیت دولت تدبیر و امید به میزان 100 درصد افزایش یافته است گفت: تلاش می‌شود با افزایش ارتباط و اتصال شبکه‌های حمل و نقل با کشورهای همسایه سهم تجارت ایران در عرصه‌های بین‌المللی از نظر کمی و کیفی توسعه یابد.

افزایش 100 درصدی حجم حمل و نقل هوایی ایران با فعالیت دولت یازدهم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی عصر پنجشنبه در مراسم بهره برداری از چند پروژه در جنوب خراسان رضوی و در جمع مسئولان شهرستانهای گناباد و بجستان افزود: توسعه ناوگان حمل و نقل مهمترین رویکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت تدییر و امید است که به موفقیت‌های خوبی نیز در این بخش دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با افزایش ارتباط و اتصال شبکه‌های حمل و نقل با کشورهای همسایه و گسترش محورهای ارتباطی سهم تجارت ایران در عرصه های بین المللی از نظر کمی و کیفی توسعه یابد.

وزیر راه و شهرسازی اتصال شبکه حمل و نقل از خلیج فارس تا چین را اقدامهای مهم در دست انجام اعلام و بیان کرد: میزان حمل و نقل بار از طریق شهرستان خواف در خراسان رضوی به افغانستان از 2 میلیون تن در هشت ماه پارسال به 2.7 میلیون تن در مدت مشابه امسال افزایش یافت.

وی گفت: با وجود وضعیت سخت اقتصادی کشور با تامین اعتبار لازم طرحهای عمرانی در بخش حمل و نقل و راه و شهرسازی در سطح ملی با قوت در حال اجرا است.

با حضور وزیر راه و شهرسازی بهره برداری از قطعه دوم محور دو بانده گناباد به مه ولات و بجستان به فردوس در مجموع به طول 16 کیلومتر و صرف اعتبار 235 میلیارد ریال آغاز شد.

شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله 287 و 278 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان