اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193595755

از 16 آذرماه برگزار می شود

ششمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری کشاورزی

کد: 13950913193595755

https://goo.gl/CvPPBO

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری‌های کشاورزی، گیاهی، ارگانیک و صنایع وابسته با تاکید بر اهمیت سلامت و تغذیه مردم سه‌شنبه 16 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری کشاورزی

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این نمایشگاه در راستای معرفی ظرفیت‌های کشور در زمینه تولید محصولات ارگانیک در فضایی به وسعت حدود 3 هزار مترمربع با حضور 100 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی از کشورهای چین و ترکیه برپا خواهد شد.

گروه‌های کالایی که در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شوند انواع محصولات ارگانیک در بخش‌های مختلف علوم و صنایع کشاورزی (گیاهی، گلخانه‌ای، بذرهای اصلاح شده، آفات نباتی، سموم و غیره)، روش‌های آبیاری و زهکشی، مقاوم‌سازی محصولات کشاورزی در مقابل فساد، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، شرکت‌های دانش بنیان و غیره هستند. 

بر اساس این گزارش برگزاری نمایشگاه محصولات و فناوری‌های کشاورزی علاوه بر اینکه فرصت مناسبی برای آشنایی بازدیدکنندگان با سلامت محصولات ارگانیک و ترغیب  آنها به مصرف این محصولات است، همچنین آشنایی سایر متخصصان و علاقه‌مندان با تکنولوژی‌های روز این صنعت را نیز در پی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]