اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193815376

در نخستین روز هفته

جودامی، برنج وارداتی و روغن‌خام سویادربورس عرضه شد

کد: 13950913193815376

https://goo.gl/7XuQdt

، تهران , (اخبار رسمی): در نخستین روز هفته، بورس کالای ایران در بخش محصولات کشاورزی شاهد معاملات جودامی، برنج وارداتی و روغن خام سویا بود.

جودامی، برنج وارداتی و روغن‌خام سویادربورس عرضه شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران، امروز جو دامی، برنج وارداتی و روغن خام سویا در بورس کالا عرضه و معامله شد. در این معاملات، جو دامی با بیش ترین قیمت هفت‌هزار ریال و با عرضه چهارهزار و 870 تن بوده و کم ترین این محصول، یک‌هزار تن بوده است که هر دو نرخ توسط کارگزاری باهنر معامله شد.

همچنین در نماد روغن خام سویا، در حدود 200 تن از این محصول امروز در بورس کالا عرضه و با بیشترین قیمت 30 هزار و 600 ریال در بورس معامله شد.

طبق این گزارش، 300 تن برنج وارداتی از کشور اروگوئه در بورس با قیمت پایه 31 هزار و 405 توسط شرکت کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه عرضه شد که محل تحویل آن طی هفته آینده در بندر ترکمن خواهد بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بورس کالای ایران

نیاز به ایجاد بازاری متشکل و سازمان یافته برای تقابل آزاد عرضه و تقاضا، دولت و مجلس شورای اسلامی را بر آن داشت تا بستر قانونی لازم جهت تاسیس و راه اندازی بورسهای کالایی را در ایران فراهم سازند. در این راستا با تصویب بند (ج) ماده (95)قانون برنامه سوم و بند (الف) قانون برنامه چهارم ، شورای عالی بورس موظف به تشکیل و گسترش بورسهای کالایی در ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]