اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194226623

ایمپکت برگزار می‌کند

کارگاه آموزشی فشرده متقاعدسازی در بازاریابی و فروش

کد: 13950914194226623

https://goo.gl/ovc3hc

، تهران , (اخبار رسمی): ترفندهای کاملا عملی برای افزایش فروش و جذب مشتریان را در کارگاه فشرده متقاعدسازی در بازاریابی و فروش می‌آموزید

کارگاه آموزشی فشرده متقاعدسازی در بازاریابی و فروش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ایمپکت، موفقیت رهبران کسب‌ و کار، مدیران، کارآفرینان، مذاکره‌ کنندگان، بازاریابان و فروشندگان، با توانایی متقاعد سازی آنان نسبت مستقیم دارد.

تحقیقات روانشناسی اجتماعی نشان می‌دهد  که شناخت زمینه‌های بله و نه گفتن انسان‌ها و استفاده از محرک‌های متقاعدسازی احتال دریافت پاسخ مثبت را گاه تا 400 درصد افزایش می‌دهد.

کارگاه آموزشی فشرده متقاعدسازی در بازاریابی و فروش، مجموعه‌ای بی‌نظیر از روش‌ها و تکنیک‌های جذب و ترغیب مشتریان را به شما می‌آموزد که استفاده از آن‌ها کسب‌وکار شما را دگرگون می‌سازد.

در این کارگاه، علاوه بر یادگیری ترفندهای عملی جذب و ترغیب مشتریان، پیاده‌سازی آن‌ها را نیز تمرین می‌کنید که چرا مشتریان پاسخ منفی می‌دهند ؛ چگونه برخی افراد حتی در شرایط راکد می‌توانند فروش بالایی داشته باشند ؛ چگونه برخی شرکت‌ها موفق شده‌اند با اعمال یک تغییر کوچک، فروش خود را افزایش دهند ؛ چگونه می‌توان رفتار مشتریان را به صورت غیرمستقیم تغییر داد و کدام ترفند‌های متقاعدسازی در کسب‌وکار شما قابل اجرا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمپکت

روزی فرا می رسد که آموزش در سازمان ها به جای منعکس شدن در گزارشات، در رفتار افراد نمایان می شود. ایمپکت به عنوان مرکز آموزش، مشاوره و پژوهش انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران فعالیت می‌کند و نیز تنها همکار شبکه جهانی The New Management Network کانادا در ایران است که برخی آموزش‌های خود را تحت لیسانس این موسسه ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]