اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194266623

مجموعه ایمپکت 25 آذر ماه برگزار می‌کند

کارگاه آموزشی مدیریت استرس و غلبه بر اضطراب

کد: 13950914194266623

https://goo.gl/bY2ymH

، تهران , (اخبار رسمی): در کارگاه فشرده مدیریت استرس، ضمن شناسایی استرسورهای خود در زندگی، راهکارهای مواجهه با استرس و اضطراب را برنامه‌ریزی می‌کنید.

کارگاه آموزشی مدیریت استرس و غلبه بر اضطراب

کارگاه آموزشی مدیریت استرس و غلبه بر اضطراب به شما کمک می‌کند که استرسورهای شخصی خودتان را بشناسید، روش‌های مدیریت آن‌ها را فرا بگیرید و به یک برنامه شخصی برای مواجهه با استرس و اضطراب دست پیدا کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایمپکت، انسان امروز تحت فشار استرس قرار دارد و استرس در تار و پود زندگی و کار تک‌ تک مردم اجتماع تنیده شده است. خیلی از افراد استرس را صرفا یک چالش و یک مساله می‌بینند و فقط از آن آسیب می‌بینند.

این در حالی است که استرس می‌تواند به سود ما عمل کند.کارگاه آموزشی مدیریت استرس و غلبه بر اضطراب به شما کمک می‌کند که استرسورهای شخصی خودتان را بشناسید، روش‌های مدیریت آن‌ها را فرا بگیرید و به یک برنامه شخصی برای مواجهه با استرس و اضطراب دست پیدا کنید.

پاسخدهی به پرسشنامه استرس باعث می‌شود که وضعیت خودتان را در خصوص استرس ارزیابی کنید و با اتکا به راهکارهای آموخته‌شده، عملکرد خود در شغل و زندگیتان را ارتقا دهید.

آیا گاهی به این فکر می‌کنید که می‌توانستید گوشی تلفن همراه خود را از پنجره بیرون بیندازید، شغل‌تان را رها کنید یا اتوموبیل خود را در ترافیک رها کنید؟ آیا نگران این هستید که این همه افکار همراه با عصبانیت بر روابط شما تاثیر بگذارند؟ آیا از سردرد، کمردرد، دل درد، تنگی نفس، اضطراب و خارش پوست بی‌علت رنج می‌برید؟

اگر پاسخ شما به یک یا چند مورد از سوالات بالا مثبت است، احتمالا از مشکل استرس بیش از حد رنج می‌برید که مشکل ده‌ها میلیون نفر در این جهان پرسرعت است. حال جای خوشبختی است که بگوییم "مدیریت استرس" درمان آنچه شما را رنج می‌دهد در اختیار دارد.

در همین راستا،  لازم است تا ابتدا خود را بشناسید ؛ میزان استرس خود و تاثیر استرس را بر ذهن و عواطف، سلامت، زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان بشناسید ؛ دشمن خود را بشناسید ؛ بزرگ‌ترین منابع استرس را در زندگی‌تان بشناسید و شروع به کم کردن آنها کنید ؛ بدون دارو آرامش بیابید ؛ تکنیک‌های ساده و راحت کاهش استرس را (از تنفس و حالت نشستن و ایستادن تا تجسم و مراقبه که آرامش را به زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آورده است) بیاموزید ؛ راه آرامش در طوفان را بیابید ؛ محیط‌‌تان را سازمان‌دهی کنید، وقت‌تان را مدیریت کنید، افراد مشکل‌دار را کنترل کنید و ذهن‌تان را از افکار مضر و مخرب آزاد کنید ؛ عمری طولانی و سلامت داشته باشید ؛ یک برنامه کامل برای زندگی شادتر، سالم‌تر و مقاوم در برابر استرس ایجاد کنید؛ این برنامه شامل تغذیه سالم، ورزش و حتی سرگرمی و اوقات تفریح است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمپکت

روزی فرا می رسد که آموزش در سازمان ها به جای منعکس شدن در گزارشات، در رفتار افراد نمایان می شود. ایمپکت به عنوان مرکز آموزش، مشاوره و پژوهش انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران فعالیت می‌کند و نیز تنها همکار شبکه جهانی The New Management Network کانادا در ایران است که برخی آموزش‌های خود را تحت لیسانس این موسسه ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]