اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194476102

به میزبانی ایران کوچک

بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز برگزار می شود

کد: 13950914194476102

https://goo.gl/2YKoWk

، کرج , (اخبار رسمی): بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز، 18 آذر ماه به میزبانی استان البرز در این کلانشهر برگزار می شود.

بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز برگزار می شود

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، اجلاس سراسری نماز همه ساله با پیام‌هایی از سوی مقام معظم رهبری در یکی از استان های کشور آغاز می‌شود که امسال این توفیق نصیب استان البرز شده است و بیست و پنجمین اجلاس نماز  در ایران کوچک برپا می شود.

عنوان اجلاس سراسری نماز در استان البرز «نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی» است که با توجه به وجود چهار ندامتگاه در این استان، اجلاس مذکور می‌تواند نقش مهمی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

تا کنون با توجه به تبیین نتایج تحقیق های صورت گرفته از سوی نهادهایی چون دادگستری، سازمان زندان‌ها و بهزیستی در رابطه با نقش نماز مشخص شده است که درصد پایینی از طلاق‌ها مربوط به افرادی می باشد که نماز را به جا می‌آورند؛ بر اساس بررسی‌ها در زندان‌ها نیز تنها دو درصد کسانی که مورد روانکاوی قرار می‌گیرند به زندان بر می‌گردند و این در حالی است که این نسبت در مورد سایر افراد 27 درصد است.

تدارک برنامه‌های مختلف از جمله نشست‌های تخصصی و آموزشی در بیست و پنجمین اجلاس نماز در استان البرز و اجرای برنامه های متنوع برای این میزبانی ملی از جمله اقداماتی است که از سوی تمامی دستگاه ها و نهادهای کلانشهر کرج در نظر گرفته شده و همگی دستگاهها در آن نقش دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه