اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194486102

تا پایان هفته جاری

پروژه ملی تونل مهرویلا به بهره برداری می رسد

کد: 13950914194486102

https://goo.gl/gGIu6r

، کرج , (اخبار رسمی): شهردار کرج با بیان اینکه ابر پروژه زیرگذر مهرویلا طی چند روز آینده به بهره برداری می رسد گفت: به منظور راه اندازی این پروژه ملی حدود پنج هزار میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

پروژه ملی تونل مهرویلا به بهره برداری می رسد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج علی ترکاشوند با اعلام این مطلب عنوان کرد: به رغم تبعات ناشی از رکود اقتصادی حاکم بر کشور، مدیریت شهری کرج از ابتدای سال 95 با پیروی از شعار سال و اهداف اقتصاد مقاومتی پروژه های عمران شهری را با قدرت هر چه تمام پیگیری و اجرایی کرده است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه این پروژه همراه با تملکات آن بیش از 500 میلیارد تومان هزینه اجرایی در بر داشته است اظهار داشت: در محل زیر گذر مهرویلا، ایستگاه خط 5 قطار شهری  و سازه سخت مترو نیز در حال ساخت می باشد.

ترکاشوند بیان کرد: پروژه عظیم زیرگذر مهرویلا بعد از تونل نیایش تهران، بزرگترین تونل شهری است که غیر از آن در شهرهای کشور پلی به این عظمت و بزرگی ساخته نشده است و این امر یک شاخص ارزشمند برای کلانشهر کرج به شمار می آید.

این مسئول به مشخصات فنی ابر پروژه مذکور اشاره کرد و یادآور شد: سطح عرشه کل پلها 18 هزار مترمربع است و طول تونل زیرگذر و تونل مترو به ترتیب 300 متر و 700 متر می باشد.

وی اضافه کرد: با تدابیر شورای اسلامی شهر کرج و به منظور تامین بخشی از هزینه های صرف شده برای احداث تونل مهرویلا، مجتمعی تجاری در محل این پروژه ملی در نظر گرفته شده که سطح ساختمان سازی آن به 12 هزار مترمربع می رسد.

شهردار کلانشهر کرج خاطر نشان کرد: 120 هزار مترمکعب عملیات خاکریزی، 600 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، 47 هزار تن آسفالت و 77 هزار مترمکعب بتن مصرفی از دیگر اقداماتی است که برای احداث این پروژه به انجام رسیده است.

ترکاشوند در پایان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرج در دوره چهارم شورای اسلامی شهر، به اندازه عمر همه دوره های قبلی شورا خدمات و برکات مختلفی را در حوزه های متعدد برای شهروندان به همراه داشته است گفت: همکاری این پارلمان شهری با دستگاه خدمات رسان شهرداری عامل اصلی تحرک و پویایی شهر بوده که با جدیت تا پایان این دوره همچنان ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه