اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195064979

با 25 راه موفقیت خود را در شبکه اجتماعی تضمین کنید

روش‌های نوین و کارآمد بازاریابی در اینستاگرام

کد: 13950915195064979

https://goo.gl/8l2FHZ

، تهران , (اخبار رسمی): اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا و البته ایران است و اپلیکیشن این شبکه‌ اجتماعی فقط از کافه بازار بیش از 8 میلیون بار دانلود شده است. همین میزان بالای استفاده کنندگان اینستاگرام در ایران، فرصت خوبی را برای صاحبان کسب و کار فراهم کرده است.

روش‌های نوین و کارآمد بازاریابی در اینستاگرام

به گزارش روابط عمومی فرنیان،  اما همین تعداد بالای حضور کاربران در اینستاگرام، رقابت را نیز سخت‌تر کرده است و در این رقابت کسی موفق است که بتواند در کارزار اینستاگرام، بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کند. در زیر، با 25 روش برای افزایش دنبال کنندگان در اینستاگرام از نظر کارشناسان تولید محتوای فرنیان آشنا می‌شوید که با رعایت آنها می‌توانید تا حدودی موفقیت خود را در این شبکه اجتماعی تضمین کنید.

1. نتایج بعضی از مطالعات نشان می‌دهد استفاده از کلمه‌ «کامنت» در بخش شرح تصاویر می‌تواند بازخوردهای مثبتی برای شما به همراه داشته باشد. پس به هیچ وجه از آن غافل نشوید.

2. آیا می‌دانستید عکس‌هایی که از چهره‌های افراد گرفته شده باشند، 35 درصد بیشتر از دیگر عکس‌ها لایک می خورند؟ پس فراموش نکنید بهتر است گاهی تصاویری از کارمندانتان یا دیگر اعضای تیم خود را روی اینستاگرام پست کنید.

3. سعی کنید افراد مرتبط با عکس به اشتراک گذشته شده را تگ کنید.

4. عکس‌های با نور روشن در اینستاگرام بیشتر از دیگر عکس‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرند. پس در عکاسی دقت کنید.

5. برای برند خود هشتگ بسازید و از دنبال‌کنندگان خود بخواهید از آن استفاده کنند. استفاده از هشتگ اختصاصی علاوه بر معرفی بهتر برند شما و بیشتر دیده شدن آن باعث محبوبیت بیشتر اکانت شما هم می‌شود.

6. عکس‌های پشت صحنه را نیز به اشتراک بگذارید. منظور از عکس‌های پشت صحنه عکس هایی از محل دفتر، اعضای تیم و ... است.

7. از افراد محبوب در اینستاگرام بخواهید که برای شما پست‌های میهمان بفرستند.

8. عکس‌های دنبال‌کنندگان‌تان را بازنشر و لایک کنید. مخصوصا وقتی آن‌ها شما را منشن می کنند. این کار باعث ایجاد یک تعامل دو طرفه‌ خوب می‌شود.

9. حتما از فیلترهای عکاسی استفاده کنید. 

10. لینک اکانت اینستاگرام‌تان را در بخش امضای ایمیل‌تان قرار دهید.

11. حتما آدرس اکانت اینستاگرام را روی کارت‌های ویزیت، بیلبوردهای تبلیغاتی و یا جعبه‌ی بسته‌بندی محصولات ذکر کنید.

12. تمام دوستان‌تان در فیس‌بوک و توییتر را در اینستاگرام نیز فالو کنید. زیرا آنها شما را می‌شناسند و به احتمال قریب به یقین به شما فالو بک خواهند داد. برای این کار می‌توانید از بخش Find Friends استفاده کنید.

13. تعدادی زیادی از عکس‌ها را به صورت رندوم لایک کنید.

14. داستان سرایی کنید. در بخش توضیحات پست، سعی کنید مطالبی بنویسید که کاربر را مشغول کند و نوعی رابطه‌‌‌ عاطفی بین او و برند خود برقرار کنید.

15. اگر در یک رویداد زنده شرکت کرده‌اید، عکس بگیرید و آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و سپس افرادی را که در آن مراسم می‌شناسید تگ کنید.

16. به صورت مداوم حساب کاربری خود را آنالیز کنید. این کار را می‌توانید با سرویس‌هایی مانند Iconosquare انجام دهید. شما باید بدانید ذائقه‌ کاربران‌تان چیست و چه عکسی را بیشتر می‌پسندند.

17. همیشه لازم نیست عکس‌ها را کامل پست کنید. گاهی برای تاثیر گذاری بیشتر لازم است بخشی از عکس را برش دهید. بعد از برش دادن حتما از فیلتر و افکت نیز استفاده کنید.

18. درست است که لینک‌های اینستاگرام به صورت مستقیم برروی بهبود رتبه گوگل شما تاثیر ندارند؛ اما در نظر داشته باشید که وجود لینک در بیوگرافی شما می‌تواند اعتبار شما را نزد کاربر افزایش دهد.

19. در استفاده از اینستاگرام حتما با برنامه‌ریزی عمل کنید و هیچوقت وبه هیچ عنوان بدون برنامه قبلی دست به عمل نزنید. برای به اشتراک‌گذاری پست‌‌‌ها، جدول زمانی تعیین کنید.

20. نقل‌قول‌هایی از افراد معروف را در قالب عکس پست کنید. افراد عاشق خواندن نقل‌قول‌ها هستند. برای این کار می‌توانید از سرویس canva استفاده کنید.

21. مخاطبان ایمیل یا دفتر تلفن‌تان را به اینستاگرام دعوت کنید.

22. با افراد موفق و موثر در اینستاگرام شبکه‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی کنید. عکس‌های آنان را لایک کنید و برای پست‌هایشان نظر بگذارید.

23. می‌توانید با سرویس‌هایی مانند کرود فایر میزان تاثیرگذاری اینستاگرام‌تان را روی کاربران اندازه‌گیری کنید.

24. با صفحات اینستاگرامی که تعداد فالوئرهایشان با شما در یک حد است ارتباط دوطرفه برقرار کنید و برای یکدیگر مخاطب سازی کنید. سعی کنید این کار را با چند صفحه‌‎ی مختلف انجام دهید.

25. همانطور که در مورد 5 گفتم برای برند خود هشتگ بسازید. حال شما باید سعی کنید گروهی از کاربران اینستاگرام متشکل از چندین و یا چند ده نفر را گرد هم آورید تا به معرفی شما از طریق هشتگ بپردازند. یا حتی می‌توانید برای این کار کمپین‌سازی کنید.

در مطلب بالا که توسط آژانس بازاریابی فرنیان تهیه شده است شما 25 راه برای افزایش فالوئرهای اینستاگرام را خواندید اما فراموش نکنید که حتی اگر شما میلیون‌ها دنبال‌کننده داشته باشید ولی نتوانید با آنها روابط متقابل و دوطرفه برقرار کنید، این میلیون‌ها دنبال کننده برای شما هیچ ارزشی ندارند. سعی کنید دنبال‌کنندگان را به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرنیان

فرنیان یک آژانس بازاریابی اینترنتی نتیجه‌محور است که خدماتی همچون مشاوره بازاریابی، بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو (سئو)، بازاریابی و تولید محتوا و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی را ارائه می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]