اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195166102

زین العابدینی خبر داد

غوغای رنگ و تنوع درشهر لاله ها

کد: 13950915195166102

https://goo.gl/MFG9ty

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از اتمام عملیات کاشت لاله در باغ گلها خبر داد و گفت: این عملیات از دوشنبه گذشته شروع شد و ظهر دیروز به پایان رسید.

غوغای رنگ و تنوع درشهر لاله ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج؛ محمد رضا زین العابدینی با اعلام این خبر اظهار داشت: به پاس استقبال بی نظیر هموطنانمان از شهرهای مختلف کشور و استانهای همسایه  در سال گذشته، بر آن شدیم امسال با افزایش  تنوع  لاله ها با  46 واریته و 43 رنگ وازدیاد  30 رنگ و واریته بیشتر از سال گذشته به رنگارنگی جشنواره لاله های فروردین 96 بیافزاییم وشهرمان را برای میزبانی هم میهنانمان آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال گذشته باغ گلهای پارک شهید چمران میزبان لاله های رنگارنگ خواهد بود گفت: کاشت این لاله ها در این مجموعه ظرف 7 روز  به تعداد 320 هزار پیاز  به پایان رسید.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج اضافه کرد: حدود 80 هزار پیاز در فرش دائمی گل، 20 هزار به صورت گلدانی و مابقی در بستر های آماده شده به خاک سپرده شدند.

زین العابدینی  با اشاره به  فزونی 120 هزار پیاز بیشتر از سال گذشته بیان داشت: امید داریم رنگین کمان لاله های امسال به مراتب متنوع تر و زیبا تر از سال گذشته از خاک برخیزند وغوغایی از رنگ ها درشهر لاله ها با شروع سال جدید بر پا شود.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در پایان سخنان خود از زحمات بی شائبه و شبانه روزی نیروهای اجرایی و باغبانان باغ گلها و بیتا شاه محمدی، مسئول باغ گلهای پارک شهید چمران  قدر دانی کرد و تلاششان را در به پایان رسانیدن این امر مهم ارج نهاد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه