اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195265632

هنرمندی که عطرهای مستقل به بازار عرضه کرد

عطر به عطر با پیور دیستنس

کد: 13950915195265632

https://goo.gl/R02Wmn

، تهران , (اخبار رسمی): روند ساخت عطرهای پیور دیستنس بر مبنای ایده های یان ایود واس است که داستانی از آنچه در ذهن دارد را طراحی کرده و این داستان را به یکی از اساتید عطرسازی ارائه می کند.

عطر به عطر با (پیوردیستنس PURE DISTANCE)

به گزارش اخبار رسمی به نقل از لوکس بایر، خاستگاه خانه عطر "پیوردیستنس"، از ایده های هنری و رؤیاهای طراح هلندی، "یان ایود واس" است. ظرافت، زیبایی، غنا، تجمل و جذابیتی که همگی در قالبی ساده و متواضعانه ارائه می شوند؛ ایوس واس را بر آن داشت تا این ایده ها را از طریق عطرهایی فاخر و مستقل به نمایش بگذارد.

آغاز مسیر و طراحی اهداف در سال 2002 رقم خورد و ایود واس قبل از هرچیز بر طراحی بطری ها تمرکز کرد. وی طرح های مد نظر خود را با گروهی از طراحان مطرح در میان گذاشت و از این بین، بطری ساده اما شکیل و چشم نواز طراحی شده توسط "ساندر سینات" توجه ایود واس را به خود جلب کرد: یک بطری ریستالی درخشان و ظریف 17.5 میلی لیتری که در اوج اثرگذاری، ساده و تحسین بر انگیز است. پس از شکل گیری ظاهر و بسته بندی محصولات و تولید نخستین مجموعه از جعبه ها در سال 2005، حالا زمان پرداختن به روایح بود.

رَوند ساخت عطرهای پیور دیستنس بر مبنای ایده های یان ایود واس است. وی داستانی از آنچه در ذهن دارد را طراحی می کند و این داستان را به یکی از اساتید عطرسازی ارائه می کند. آنچه که از این فضا قابلیت تبدیل شدن به یک تصویر بویایی دارد؛ توسط عطار مورد نظر انتخاب می شود و او با استفاده از تصاویر، فیلم، موسیقی و نمایش، به درک کامل و عمیقی از مفهوم طرح شده دست می یابد تا در نهایت، با الهام از این فضا، کار بر روی ساخت ترکیبی ممتاز را آغاز کند. پس از این، مرحله ارزشگذاری و سنجش نسخه های مختلف از فرمول ارائه شده استاد عطرساز توسط یان و تیم هنری او آغاز می شود تا سر انجام، ایود واس بهترین گزینه را که با ایده مورد نظر وی مطابقت دارد؛ انتخاب کند. این فرایند طولانی و پیچیده، نیازمند دقت، زیبایی شناسی و تمرکز بالایی است که تمام مراحل آن با عشق و علاقه ای مثال زدنی از سوی اعضای دخیل در آن طی می شود. از سوی دیگر، هیچ محدودیتی برای استاد عطرساز پروژه اعمال نمی شود و وی با فراغ بال و برخورداری از اختیار تام، می تواند هر ماده و ترکیبی که در ذهن دارد را مورد استفاده قرار داده و نیز به منظور آفرینش اثری بدیع و اصیل، زمان مشخصی برای اتمام پروژه تعیین نمی شود تا بدین ترتیب هنرمند عطرساز در کمال آرامش و استقلال، به آنچه در نظر دارد دست یابد.

پس از فراهم ساختن شرایطی ایده آل، ایود واس در سال 2006 همکاری خود با هنرمند برجسته عطرسازی، "آنی بوزِنشِن" را آغاز می کند تا نخستین عطر این خانه در قالب این همکاری متولد شده و در سال 2008، خانه "پیور دیستنس" را به جهان عطر معرفی کند.

"آی" درخششی از نوت های سبز و مرکباتی است که این طراوت را با قلبی نفیس و گل بو از مگنولیا، رز و میموسا همراه می کند تا شخصیت اغواگر و زیبای خود را در پایه ای از مشک و عنبر، کامل کند. این عطر تحسین بر انگیز، موفقیت بزرگی برای پیور دیستنس به ارمغان آورد و از ظهور خانه ای اصیل و ارزشمند خبر می داد.

عطر I

پس از موفقیت نخستین عطر، پیور دیستنس علاوه بر تمرکز بر ساخت آثار جدید، به گسترش فعالیت های خود در کشورهای مختلف و نیز ساخت بطری هایی گرانقیمت و ویژه پرداخت. افتتاح فروشگاه مجلل پیور دیستنس در شهر وین و نیز ارائه بطری هایی از کریستال خالص و طلاکاری شده در سال 2008، نمونه ای از این فعالیت ها است.

دومین همکاری پیوردیستنس و آنی بوزنشِن، عطر سبز و گل بوی "آنتونیا" است. عطری پیچیده و عمیق که شخصیت سبز و صمغی خود را در فضایی رویایی از همراهی زیشه زنبق با یاس و یلنگ، بسط می دهد. رایحه ای منحصربفرد که در پایه ای چوبی و پودری به اوج شکوه و اثرگذاری می رسد. پس از معرفی عطر "آنتونیا" در سال 2010، دفتر مرکزی پیوردیستنس در همین سال و در بنایی تاریخی واقع در هلند، افتتاح شد.

عطر آنتونیا

بی تردید 2010 سال تثبیت و درخشش پیوردیستنس است. سالی که با عطر زیبای "آنتونیا"، خانه را در مسیر کسب موفقیت قرار داد و این موفقیت با شاهکار بزرگ "اِم"، کامل شد. "اِم" پرداختی به آکورد چرمی است که با درخشش مرکبات و لطافت گل ها آغاز شده، به قلبی عمیق و راز آلود از نوت های ادویه ای و لابدانوم وارد می شود تا نگرشی بدیع و اعجاب انگیز به چرم باشد و در نهایت این رایحه منحصربفرد را در پایه ای از چوب ها و خزه بلوطی، به سر انجام برساند. این عطر موفق و باشکوه که در همکاری با نابغه جهان عطر، "روژا داو" ساخته شد؛ اعتبار ویژه ای برای پیوردیستنس به ارمغان آورد و موجب دلبستگی بسیاری از دوستداران عطر به این خانه مستقل و ویژه شد.

عطر ام

یان ایود واس و طراحان پیوردیستنس که علاوه بر سخت گیری و وسواس در ساخت ترکیب عطرها، توجه ویژه ای به بطری ها و بسته بندی آثار خانه دارند؛ در سال 2011 مجددا چندین بطری کریستالی و گرانقیمت معرفی کردند تا بدین ترتیب، مفهوم کامل و ارزنده ای از هنر و تجمل را به نمایش بگذارند. بطری های 17.5 میلی لیتری کریستالی و فلزی و نیز بطری های صد میلی لیتری با محافظ چرمی و دست ساز، نمونه ای از این محصولات هستند.

در سال 2012 از سومین همکاری پیوردیستنس و آنی بوزنشن در عطر "اوپاردو" رو نمایی شد. "اوپاردو" لمسی فاخر، تازه، درخشان و رؤیایی از گل های سفید و یاس شیروانی است، در فضایی پودری و حیوانی که رایحه ای عمیق و تأمل بر انگیز از شهوت و تجمل را به نمایش می گذارد. این عطر که آخرین ساخته بوزنشن برای خانه تا به امروز است؛ باز هم مورد توجه مخاطبان و منتقدان واقع شد.

عطر اپاردو

فعالیت های پیوردیستنس در سال های بعد با گسترش چشمگیری همراه بود و این خانه علی رغم گزیده کاری و تولید محدود آثار لوکس خود، فعالیت های خود را در کشورهای بسیاری گسترش داد و نیز در ساخت اکسسواری به ارائه محصولاتی نفیس و موفق پرداخت.

در سال 2013 از جدیدترین عطر پیوردیستنس رو نمایی شد. عطری منحصربفرد که در همکاری با یکی دیگر از هنرمندان برجسته و صاحب سبک عطرسازی معاصر، "آنتوان لی"، خلق شد. "بلک" عطری چرمی بر بستری میوه ای و دودی است که نمایشی شگفت انگیز و فاخر از شهوت و قدرت را به نمایش می گذارد. رایحه نافذ اما ساده و ملموس این عطر با استقبال گسترده ای مواجه می شود و زمینه ساز موفقیت دومین همکاری پیوردیستنس و لی در عطر "وایت"، محصول 2015 شد. "وایت" همراهی شاعرانه و زیبایی از نوت های گل بو با محوریت رز و ریشه زنبق با نوت های چوبی و مشک است، تلفیقی بدیع و خیال انگیز از فضای پودری و طراوت و ظرافت.

انتوان بلک

پس از همکاری با هنرمندان برجسته و خوشنام جهان عطر، پیوردیستنس اثر جدید خود را در قالب همکاری با هنرمند جوان و خلاق این عرصه، "سیسیل زاروکیان"، در سال 2016 معرفی کرد. "شِیدونا" نمایشی از صمغ ها و بخور است که شخصیت باصلابت خود را در بستری شکل گرفته از پچولی، وتیور و ادویه ها به نمایش می گذارد و به شکل هنرمندانه ای این فضای دودی، چوبی و ادویه ای با درخشش نوت های مرکباتی و لطافت رز و شمعدانی آراسته و مطبوع شده است.

عطر شدونا

گزیده کاری و پرداختی خلاقانه، هنرمندانه و شجاعانه به عطرسازی، رمز موفقیت و درخشش پیوردیستنس در جهان عطر است. موفقیتی که از اعتبار و امضای منحصربفرد و ویژه این خانه سرچشمه می گیرد و دوستداران عطر را بر آن می دارد تا همواره مشتاق آثار جدید و پیگیر فعالیت های این خانه باشند. ارائه عطرهایی که با غلظتی ما بین 25 تا 38 درصد از روغن های مرغوب و گرانقیمت ساخته شده اند؛ در قالب بطری هایی از کریستال خالص و درپوش های طلایی، نشان از احترام و نگاه ویژه طراحان این خانه و در رأس آنان، یان ایود واس به هنر عطرسازی است. بسیاری از ویژگی ها و چارچوب هایی که در سال 2005 توسط ایود واس طراحی شده اند؛ همچنان رعایت شده و مورد استفاده قرار می گیرند و این یکی دیگر از دلایل موفقیت و پیشرفت این خانه است. خانه ای که برای ارائه تصاویر بدیع و بیان تعاریف متنوع از زیبایی، حد و مرزی برای خود قائل نشده و با الهام از ظرافت بی پایان، زیبایی ناب و متانت دست نیافتنی بانویی خیالی؛ در میان هیاهو و خودنمایی ها، با آرامش و صلابت به مسیر خود ادامه می دهد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس