اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917196746102

پنج شهر پیشگام درحمل و نقل پایدار

کد: 13950917196746102

https://goo.gl/zevzsk

، کرج , (اخبار رسمی): همیشه شهرهای زیبا و توانمند مانند کپنهاگ ، هنگ کنگ و سنگاپور نیستند که ممکن است در حوزه هایی از قبیل حمل و نقل فعال باشند. در سرتاسر جهان، به ویژه نواحی جنوبی شهرهایی وجود دارند که در آنها کیفیت زندگی برای میلیونها نفر جمعیت به وسیله سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل بهبود یافته است.

پنج شهر پیشگام درحمل و نقل پایدار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، همیشه شهرهای زیبا و توانمند مانند کپنهاگ ، هنگ کنگ و سنگاپور نیستند که ممکن است در حوزه هایی از قبیل حمل و نقل فعال باشند. در سرتاسر جهان، به ویژه نواحی جنوبی شهرهایی وجود دارند که در آنها کیفیت زندگی برای میلیونها نفر جمعیت به وسیله سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل بهبود یافته است. درادامه پنج شهر پیشگام در حمل و نقل پایدار معرفی می شود.
 
شهر احمدآباد، هند
شهر احمدآباد با جمعیتی پنج میلیونی در ایالت غربی گجارات واقع شده است. این شهر در سال 2009 توانست کیفیت حمل و نقل خود را به وسیله سرمایه گذاری‌های کلان و به ویژه استفاده از سیستم حمل و نقل سریع BRT بهبود بخشد.
 
شهر بوینس آیرس، آرژانتین
مدیران شهری بوینس آیرس در سال 2013 توانستند خیابان Julio 9 را به یکی از مسیرهای مهم حمل و نقلی تبدیل کنند. این خیابان یکی از بزرگ ترین بلوارها در جهان با 20 خط ترافیکی خودرو است و توانسته نقشی بسیار مهم در کاهش ترافیک داشته باشد.
 
شهر گوانگجو، چین

این کلان شهر واقع در دلتای رودخانه مروارید، اقامتگاهی ست با بالاترین عملکرد سیستم BRT در جهان، که بیش از 850.000 مسافر را در طول روز از طریق 26 ایستگاه با سرعتی برابر سیستم مترو جابجا می‌کند
 
شهر مکزیکو سیتی، مکزیک
بزرگ‌ترین شهر شمال آمریکا دارای 5 خط کلان اتوبوسی BRT، یکی از بهترین سیستم‌های به اشتراک گذاری دوچرخه از لحاظ عملکرد در جهان، پیشگام در اصلاحات پارکینگ، و احیا کننده مسیر پیاده در مرکز تاریخی خود می‌باشد
 
شهر تهران، ایران
ایران کشوری با بیشترین میزان شهرنشینی در خاور میانه است، و تهران یکی از بزرگ‌ترین کلان شهرها در آسیا می‌باشد. متروی شهر تهران و همچنین خطوط BRT آن نقشی موثر در کاهش ترافیک ایفا نموده است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه