اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917196756102

برای فصل سرما

5 هزار تن نمک و ماسه در کرج ذخیره سازی شد

کد: 13950917196756102

https://goo.gl/VQ2Znx

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از ذخیره سازی پنج هزار و 679 تن ماسه، نمک صنعتی و کریستال در مناطق 12 گانه کرج همزمان با نزدیکی به فصل سرما خبر داد.

5 هزار تن نمک و ماسه در کرج ذخیره سازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج علیرضا رحیمی پبا اعلام این خبر گفت: سازمان خدمات موتوری با همکاری معاونت خدمات شهر شهرداری کرج اقدام به ذخیره سازی و دپوی دو هزار و 570 تن ماسه و سه هزار و 100 تن نمک صنعتی و کریستال در کل سطح شهر کرده است.
این مسئول اظهار داشت: همه ساله با فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بارش برف و به منظور آمادگی جهت مقابله با بحران های احتمالی، سازمان خدمات موتوری با نیاز سنجی از حوزه خدمات شهری مناطق دوازده گانه مجموعه اقداماتی با عنوان عملیات زمستانی ستاد استقبال از زمستان در دستور کار قرار می دهد که خرید و تخلیه و دپوی ماسه و نمک زمستانی یکی از این اقدامات است.
وی افزود: بعد از اعلام نیاز حوزه خدمات شهری درخصوص ماسه و نمک مورد نیاز جهت برف روبی، کارشناسان این سازمان با حضور در معادن مختلف بررسی های متعدد را در خصوص شناسایی بهترین ماسه و نمک زمستانی انجام می دهند.
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج اضافه کرد: بعد از بررسی های متعدد بهترین ماسه و نمک زمستانی را که دارای بالاترین استانداردها هستند همچنین کمترین آسیب را به معابر می رسانند با طی مراحل قانونی تهیه و بر اساس اولویت در محل های از قبل تعیین شده، ذخیره می شوند تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.
رحیمی در پایان و در تشریح جزئیات عملیات ستاد استقبال از زمستان در سازمان خدمات موتوری عنوان کرد: تعداد 9 دستگاه نمک پاش، 32 دستگاه گریدر، 53 دستگاه کامیون و 16 دستگاه بابکت در موتور پول های مناطق به صورت آماده مستقر تا در صورت نیاز به کار گیری شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه