اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920198456108

از پیراهن های دارای تهویه مطبوع تا پتوهای آستین دار

8 وسیله جانبی سفر برای مسافران

کد: 13950920198456108

https://goo.gl/9C39Sx

، تهران , (اخبار رسمی): بین گردشگران حرفه ای ضرب المثلی وجود دارد که می گوید: از لحظات استفاده کن نه از اشیا!… اکنون وقت آن رسیده است که این عبارت را اصلاح کرده و عنوان کرد: با استفاده از کاربردی ترین اشیا، از لحظات خود نهایت استفاده را ببرید.

8 وسیله جانبی سفر برای مسافران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت، امروزه گردشگران جوان، دارای روحی تشنه و جسمی بی قرار برای سفر هستند. این نسل علاقه مند به استفاده از جدیدترین فناوری های روز، فلش، گجت های زیبا و ارتباط با همه دنیا هستند. این گزارش تعدادی از کاربردی ترین وسایل حرفه سفر را به شما معرفی می کند که می تواند در سفرهای دور و نزدیک بسیاری از مشکلاتتان را حل کرده و سبب شود تا تجربه ای بهتر از سفر داشته باشید:

بالش کلاه دار

بالش های کلاه دار موسوم به (Hoodie pillow) جای بسیار کمی گرفته و هر زمان که قصد استفاده از آن را دارید، باید آن ها را باد کنید. این بالش برای چرت زدن در حین سفر با وسایل نقلیه ای مانند هواپیما، خودرو؛ اتوبوس و … یا چرتی کوتاه در هر محل ممکن طراحی شده و یک کلاه یا نقاب روی این بالش وجود دارد که به روی سرتان کشیده شده و چشمانتان را هم می پوشانید. به این ترتیب محیطی تاریک و ساکت برای شما فراهم می شود که می توانید در آن به راحتی استراحت کنید. میزان بخشی از سر و صورتتان که مایل هستید پوشیده شود؛ توسط یک بند قابل تنظیم است. این بالش ها همچنین فضای بسیار کمی را به خود اختصاص داده و حمل و نقل آن بسیار آسان است.

قیمت تقریبی : 100 هزار تومان

پیراهن های دارای تهویه مطبوع

این پیراهن های ویژه برای سفر در مناطق گرم و شرجی بسیار مفید بوده و اجازه نمی دهد بدن شما گرم شده و عرق کند. در پشت این لباس دو پنکه ویژه طراحی شده که می تواند سبب ایجاد جریان دائمی هوا بین لباس و بدن شود. به این ترتیب با استفاده از این لباس ها، علاوه بر جلوگیری از گرمازدگی، عرق نیز نخواهید کرد.

قیمت تقریبی: 700 هزار تومان

کمربند تامین روشنائی

کمربندهای ویژه تامین روشنایی یا (Illuminating belt) ضمن آزاد نگهداشتن دست های شما؛ نور کافی را در پیاده روی های شبانه و در محیط های تاریک فراهم می کند. این کمربندها مناسب برنامه های اقامت در چادر، پیاده روی شبانه، طبیعت گردی و فعالیت های دیگری که در طول شب و در محیط های بدون نور انجام می شود؛ هستند. این چراغ در میانه کمربند ویژه ای تعبیه شده و به شما اجازه می دهد از دست هایتان برای انجام امور ضروری دیگر استفاده کنید. لامپ های ال ای دی موجود در این کمربند توانایی تامین سه سطح مختلف نور در شدت های مختلف را داشته و در حالت عادی زاویه دید افقی 110 درجه ای مقابل شما را روشن می کند. البته امکان تغییر زاویه روشنایی موجود در این کمربندها نیز توسط کاربر وجود دارد.

قیمت تقریبی: 150 هزار تومان

پتوی آستین دار

این پتوی ویژه آستین دار با نام (Slanket) عرضه شده و یکی از راحت ترین پتوهایی است که شما می توانید در سفر استفاده کنید. در محیط های سرد شما می توانید در این پتو خوابیده و به راحتی و بدون از دست دادن گرما و بلند کردن پتو، فعالیت هایی مانند کتاب خواندن، کار کردن با تلفن همراه یا تماشای فیلم و … انجام دهید.

قیمت تقریبی: 175 هزار تومان

دمپایی دارای محفظه مخفی

دمپایی های موسوم به (Slot flop) دارای یک محفظه مخفی و امن در کفه خود هستند که در طول سفر به شما اجازه می دهد کارت ها، برخی مدارک و کاغذ های مهم و … را در آن مخفی کنید. قطعا قرار دادن کارت ها؛ چک مسافرتی، مدارک و اشیای کوچک در این صندل ها می‌تواند گزینه امن تری نسبت به جیب شما محسوب شود. فقط باید مراقب باشید دمپایی های خود را فراموش نکرده و جا نگذارید.

قیمت تقریبی: 100 هزار تومان

تلفیق چشم بند و هدفون

این وسیله کاربردی در سفر با نام (eBerry SleepPhones) در حقیقت ترکیبی از یک هدبند، چشم بند و هدفون است که برای شما امکان خوابیدن در محیطی شلوغ، روشن و پر سر و صدا را فراهم می کند. چشم بند این  وسیله مفید روی چشم های شما را پوشانده و با قرار گرفتن هدفون در گوشتان و شنیدن صدای موسیقی ملایم، شما قادر به خوابیدن در محیط های شلوغ نیز خواهید بود. این وسیله توانایی اتصال به تلفن همراه، تبلت و سایر گجت های مشابه را داشته و به کمک یک سوکت 3 و نیم میلیمتری می توانید آن را به هر وسیله الکتریکی متصل کنید. بخش های الکتریکی این چشم بند از بخش های پارچه ای جدا شده و شما می توانید هر زمان که نیاز بود، آن را بشویید.

قیمت تقریبی: 150 هزار تومان

نگهدارنده گوشی های هدفون

قطعا همه شما دردسر گره خوردن سیم های هدفون را تجربه کرده اید. اصولا این سیم ها زمانی که در کیف قرار گرفته و شما در حال مسافرت هستید، علاقه زیادی به گره خوردن داشته و دقیقا زمانی که قصد استفاده از آن ها را دارید، شما را با چالش باز کردن گره رو به رو می کنند. این وسیله ساده با نام (TANGLE FREE Earphone Holders) از گره خوردن سیم هدفون شما جلوگیری کرده و شما می توانید هدفونتان را در آن قرار داده و هر زمان که به آن نیاز داشتید، استفاده کنید. این وسیله در هشت رنگ ارائه شده و شما را از دردسر همیشگی گره خوردن سیم هدفون نجات می دهد.

قیمت تقریبی: 40 هزار تومان

اتوی بخار سفری

کوچک ترین اتوی بخار دنیا می تواند در طول سفر، شما را از شر پوشیدن لباس های چروک خلاص کند. این اتو بسیار سبک بوده و حجم بسیار کمی را اشغال می کند. این ویژگی ها سبب شده تا این اتو به عنوان یکی از وسایل مهم مورد نیاز در سفر شناخته شده و به شما در پوشیدن لباس های مرتب، کمک کند. این اتو دارای قابلیت تنظیم در 3 درجه حرارتی متفاوت بوده و همچنین در 15 ثانیه به حرارت لازم برای اتو کردن لباس می رسد. به  همین دلیل داشتن آن به مسافران حرفه ای توصیه می شود.

قیمت تقریبی: 100 هزار تومان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]