اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920198466108

در پاتایا، روی آب خرید کنید!

کد: 13950920198466108

https://goo.gl/qaCPqz

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از جاذبه های شهر پاتایا در تایلند، بازار شناور آن محسوب می شود که تا مدتی پیش تر ورود به آن رایگان بوده و نیازی به تهیه بلیط نداشت و در صورتی که افراد مراجعه کننده مبلغی پرداخت می کردند، این هزینه صرف انجام امور خیریه می شد.

در پاتایا، روی آب خرید کنید!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ورابط عمومی الی گشت ، البته تازگی برای ورود به این بازار مبلغی حدود 200 بات تعیین شده که در مقایسه با هزینه سایر مناطق گردشگری تایلند بسیار ناچیز محسوب می‌شود.
در این بازار شما شاهد فرهنگ، معماری و هنر تایلندی بوده و نحوه استفاده از چوب بومی این کشور یعنی ساج تایلندی را از نزدیک مشاهده خواهید کرد. در این بازار انواع صنایع دستی تایلند، اسباب بازی های چوبی، ساعت های دیواری و مغازه های کوچکی به شکل بوتیک های رنگارنگ وجود دارد. در بازار شناور همچنین انواع مراکز ارائه غذاهای سنتی تایلندی، میوه ها و سبزیجات، کافه ها و رستوران ها در کنار دست فروشان به فعالیت مشغول بوده و ترکیبی زیبا از فرهنگ اصیل شرقی این کشور را نمایش می دهند.

در این مرکز نیز همانند بسیاری از دیگر مناطق گردشگری تایلند، نمایش های ویژه ای اجرا می شود که از جمله این نمایش ها می توان به اجرای نمایش های فرهنگ سنتی این کشور، کونگ فو و بوکس دریایی « Sea Boxing» اشاره کرد.

شما در این بازار امکان سوار شدن به قایق های پدالی و گشت و گذار در اطراف را داشته و همچنین می توانید از توپ هایی که با کمک آن می توان روی آب راه رفت و با نام « walk on water balls »  یا  « Zorbs» شناخته می شوند نیز برای گشت و گذار استفاده کنید.

یکی دیگر از جاذبه های این منطقه نوعی تله کابین به نام « Skywalker Sling Adventure» است که شما را به ارتفاع 15 متری برده و در مسیری به طول 130 متر حرکت می کند. در این تله کابین شما می توانید چشم اندازی کامل از پاتایا و جاذبه های گردشگری آن داشته باشید.

نحوه  دسترسی به بازار شناور پاتایا

برای رسیدن به این بازار از طریق بزرگراه « Sukhumvit » به سمت جنوب بروید. این بازار در فاصله 5.3 کیلومتری جاده جنوبی پاتایا و تقاطع « Pattaya Tai» قرار داشته و پس از رسیدن به این محل، بازار شناور در سمت راست شما قرار دارد. راه دیگر دسترسی به این بازار استفاده از خدمات سرویس شهری همگانی از قبیل اتوبوس های «Baht Bus» یا تاکسی است. اگر شما با استفاده از موتور سیکلت – تاکسی های آبی رنگ یا سرویس های اتوبوس رانی جاده «Sukhumvit» به این بازار بروید، هزینه رفت و برگشت شما بسیار کم شده و حدود 200 بات خواهد بود. برای اینکارشما باید  در جاده  «Sukhumvit» سوار اتوبوس های سفید رنگ موسوم به «white baht bus »  شده و در ایستگاه نهایی که بازار شناور است، پیاده شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]