اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198906102

برای اولین بار در کرج برگزار می شود

رویداد ساخت بازی های بومی رایانه ای و تلفن همراه

کد: 13950921198906102

https://goo.gl/eWLlJ4

، کرج , (اخبار رسمی): اولین رویداد انگیزشی ساخت بازی های بومی رایانه ای و تلفن همراه، سوم دی ماه سال 95 در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.

رویداد ساخت بازی های بومی رایانه ای و تلفن همراه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، این رویداد یک تجربه انگیزشی در حوزه بومی سازی بازی های رایانه ای و تلفن همراه می باشد که درقالب یک همایش یک روزه برگزار می شود.
در این همایش به مباحث مختلفی از جمله نحوه تولید بازی های رایانه ای، موبایل و چگونگی توسعه و کسب و کار در این حوزه صحبت خواهد شد.
مدیر اجرایی رویداد مذکور در این خصوص گفت: امروزه بازی های رایانه ای و تلفن همراه در تصمیمات استراتژیک دولتها نقش ویژه ای دارد و درآمد ناخالص بسیار خوبی برای کشورهای زیادی داشته است؛ فارغ از ابعاد اقتصادی صنعت بازی، موضوع مهم تر ابعاد امنیت ملی بازی می باشد.
امیر حاتمی در ادامه به اهمیت این موضوع در منظومه فکری رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای شورای فرهنگی انقلاب اسلامی در آذر ماه سال 92 فرمودند: «واقعیتی که سال ها قبل درباره تهاجم فرهنگی، آن را گوشزد می‌کردم هم اکنون، عینیات انکار ناپذیری یافته است؛ برخی بازی های رایانه ای و اسباب بازی های وارداتی از جمله مصداق هایی است که در ترویج رفتار و سبک زندگی غربی در ذهن کودکان، نوجوانان و جوانان ایرانی تأثیرگذاری می‌کند.»
این مسئول با بیان اینکه اولین رویداد انگیزشی ساخت بازی های بومی رایانه ای و تلفن همراه، با تلاش فکری و برنامه ریزی های 6 ماهه همراه بود گفت: هسته اجرایی این رویداد، جمعی از فعالان فرهنگی عرصه فن آوری اطلاعات و حوزه های مختلف فرهنگی هستند که برای ایجاد یک جریان فرهنگی انقلابی در خصوص موضوع مذکور با مراکز مختلف تصمیم گیری در زمینه بازی ها رایزنی کردند و سعی دارند بهترین ظرفیتهای موجود را برای این همایش فراهم نمایند.
حاتمی ضمن اعلام زمان برگزاری این رویداد در تاریخ 3 دی ماه سال 95 از ساعت 14 الی 18 در محل باشگاه میلاد شهرداری کرج، به دعوت از افراد و تیم های موفق در این حوزه پرداخت و هدف از این کار را انتقال تجربیات سازندگان بازی به شرکت کنندگان و اشتراک گذاری این داشته ها دانست.
وی ادامه داد: محتوا و مباحثی که در رویداد انگیزشی ساخت بازی های بومی رایانه ای و تلفن همراه مورد بررسی قرار می گیرد می تواند برای مخاطبینی نظیر نوجوانان، جوانان، فعالان حوزه بازی، بازی سازان، دارندگان ایده‌های نو و بومی در حوزه بازی، مدیران تجاری، متخصصین کسب و کار، سرمایه‌گذاران، برنامه‌نویسان، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیکی موثر واقع شود تا از آن بهره برداری لازم را داشته باشند.
دبیر اجرایی رویداد انگیزشی ساخت بازی های بومی رایانه ای و تلفن همراه در پایان از همه دوستداران و علاقمندان صنعت بازی خواست تا برای ثبت نام به سایت زیر مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]