اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921199145755

در بیست‌ودومین دوره این نمایشگاه بین‌المللی رخ می دهد

حضور 348 شرکت داخلی و خارجی درالکامپ

کد: 13950921199145755

https://goo.gl/CuJ4ff

، تهران , (اخبار رسمی): بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با حضور 348 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند.

حضور 348 شرکت داخلی و خارجی درالکامپ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این نمایشگاه با مشارکت 264 شرکت داخلی و 84 شرکت خارجی از کشورهای چین، کره جنوبی، تایوان، فرانسه و امارات برگزار خواهد شد.

مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه، محصولات خود را در زمینه‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار، رسانه، سرگرمی، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک، قطعات و تجهیزات موبایل، هوش مصنوعی، پایگاه داده و سیستم‌های هوشمند، رباتیک، اینترنت، اپراتورها، امنیت، شبکه و ارتباطات، تجهیزات دیجیتال قابل حمل، تجهیزات سمعی ـ بصری و آموزش و مشاوره به معرض نمایش بازدیدکنندگان می‌گذارند.

در این رویداد بیش از 250 استارت‌آپ به صورت رایگان و با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه در نمایشگاه حضور می‌یابند.

بر اساس این گزارش این نمایشگاه با هدف معرفی آخرین دستاوردهای فنی ـ مهندسی و سایر محصولات مرتبط با این صنعت با اولویت شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌های تولیدی و ارایه کالا و خدمات جدید برپا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]