اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199406551

نسل جدید دوربین مداربسته Uniview معرفی شد

کد: 13950922199406551

https://goo.gl/FbC6GU

، تهران , (اخبار رسمی): یونی‌ویو به تازگی محصولات سری StarView را عرضه کرده که در واقع نسخه جدید و بهینه شده دوربین های سری Starlight هستند.

نسل جدید دوربین های مداربسته Uniview معرفی شد : StarView

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی یونی‌ویو ، Uniview تصویری رنگی با کیفیت بالا در شرایط نور فوق العاده کم در زمان شب (چه تصویری با سوژه ثابت و چه تصویری با سوژه های درحال حرکت و متغیر) است که قابلیت تنظیمات راحت تر برای کاربران و البته قیمت بسیار مناسب را دارد.

تعریف مجدد تصویر با تکنولوژی ISP

در واقع، تئوری بدست آمدن تصویری با کیفیت بالا در محیطی با نور بسیار کم، افزایش نور ورودی به لنز و پردازشگر تصویر است.

در ساخت این سری دوربین های مداربسته از چیپ ست های پیشرفته استفاده شده که تکنولوژی پردازش تصویر را برای ارائه تصویر با کیفیت بالا در نور فوق العاده کم شب فراهم کرده است. اگر بخواهیم به مشخصات دقیق اشاره کنیم، ویژگی Starlight در دوربین های مداربسته سری StarView، نویز سیگنال این دوربین ها در محیطی با شرایط نور لوکس 0.01 را به 17dB، و همچنین، کیفیت و رنگ تصویر بصری را حداقل 25 درصد افزایش می دهد.

آسان تر شدن تنظیمات: تنها یک مرحله تنظیمات مورد نیاز است

برخی از کاربران ممکن است این تجربه را داشته باشند که، علیرغم کیفیت تصویر مناسب دوربین های سری Starlight در نور کم، اما در برخی مواقع انجام تنظیمات کامل Starlight برای آنها سخت بوده است.

در واقع Starlight نباید یک پروژه دانشگاهی در آزمایشگاه باشد یا انجام تنظیمات آن برای نصاب های دوربین مداربسته سخت باشد، بلکه Starlight می بایست یک محصول کاربر پسند و آسان در مرحله انجام تنظیمات باشد. 

حال، حتی کاربرانی هم که فاقد تخصص در زمینه تنظیمات تصویر هستند، می توانند به سادگی با کلیک بر روی گزینه "Starlight Image Mode" تصویری با کیفیت فوق العاده بالا در محیطی با نور فوق العاده کم داشته باشند.

مناسب تر شدن قیمت ها

دوربین های سری StarView تعادل خوبی بین قیمت و کارایی محصول دارند. Uniview تصمیم گرفته دوربین های سری StarView را با قیمتی فوق العاده عالی روانه بازار کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونی ویو

فن آوران امن یاشار، شریک استراتژیک Uniview در منطقه خاورمیانه، دارای تجربه فعالیت طولانی مدت در این منطقه است. پس از 15 سال فعالیت حرفه ای در صنعت سیستم های نظارت تصویری، فن آوران امن یاشار به یک نام شناخته شده در این صنعت تبدیل شده و بخش عمده ای از سهم بازار این منطقه را در اختیار دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]