اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199436551

برای اولین بار در چین صورت گرفت

دریافت بالاترین گواهی استاندارد امنیت از کمپانی UL

کد: 13950922199436551

https://goo.gl/7YJ7eH

، تهران , (اخبار رسمی): به تازگی «UL» کمپانی بین المللی دانش امنیت، دستگاه NVR سری 301 شرکت Uniview را با المان های استاندارد جدید IEC/EN/UL 62368-1 برای اولین بار در کشور چین مورد بررسی قرار داد.

Uniview، برای اولین بار در چین، بالاترین گواهی استاندارد امنیت را از کمپانی UL برای دریافت کرد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی یونی‌ویو، IEC/EN/UL 62368-1 یک استاندارد سطح بالا برای بررسی شرایط امنیتی کامپیوترها، دستگاه‌های ارتباطی، صوتی و تصویری است.

این استاندارد با استفاده از روش HBSE یا Hazard-Based Safety Engineering طراحی شده است که بالا بودن دقت در تامین امنیت اطلاعات شخصی را مورد بررسی قرار می‌دهد. Uniview برای کسب این استاندارد، همکاری کاملی برای بررسی محصولات NVR سری 301 با کمپانی UL داشته است که در نهایت موفق شد به عنوان تنها شرکت در کشور چین، این استاندارد را دریافت کند. 

شرکت Uniview همیشه، کیفیت محصولات خود را در اولویت قرار می دهد و دستگاه های NVR سری 301 کاملا با استانداردهای بین المللی امنیتی تطابق داده شده‌اند. در طول دوره تحقیق و توسعه، انتخاب اجزای تشکیل دهنده و طراحی محصولات این سری و تامین امنیت، بالاترین درجه اهمیت را داشته است. Uniview همیشه تلاش بسیاری برای ارائه یک محیط امن‌تر به مشتریان می‌کند.

به گفته سایمن لیو، رئیس بخش عملیاتی Uniview: امنیت محصولات، تنها مربوط به توسعه محصولات صنایع مرتبط نیست، بلکه همچنین، کلید توسعه محصولات جدید است.

توجه Uniview، به بالاترین تکنولوژی های شاخه امنیت است. ما برای هر محصولی که تولید می کنیم، تلاش داریم امنیتی بالاتر از حد استاندارد داشته باشیم و امنیت محصولات در حین استفاده را تضمین می کنیم. Uniview تلاش می کند به بهترین شرکت در زمینه امنیت محصولات تبدیل شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونی ویو

فن آوران امن یاشار، شریک استراتژیک Uniview در منطقه خاورمیانه، دارای تجربه فعالیت طولانی مدت در این منطقه است. پس از 15 سال فعالیت حرفه ای در صنعت سیستم های نظارت تصویری، فن آوران امن یاشار به یک نام شناخته شده در این صنعت تبدیل شده و بخش عمده ای از سهم بازار این منطقه را در اختیار دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]