اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199595596

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان:

نرخ شیرینی افزایش نیافته است

کد: 13950922199595596

https://goo.gl/W3auG4

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان گفت:نرخ شیرینی افزایش نداشته است و نرخ هر کیلو شیرینی تر 15 هزار تومان، گل محمدی 12 هزار تومان، کیک یزدی 9 هزار تومان است.

نرخ شیرینی افزایش نیافته است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از کانون صنایع غذایی ایران، علی بهره مند رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان با اشاره به اینکه قیمت شیرینی افزایش نیافته است، گفت:در حال حاضر نرخ هر کیلو شیرینی تر 15 هزار تومان، گل محمدی 12 هزار تومان، کیک یزدی 9 هزار تومان، زبان، پاپیون و برنجی نیز  12 هزار و 500 تومان است.

وی  ادامه داد: با نزدیکی شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید شیرینی می توان گفت که تمامی قنادی ها آمادگی لازم برای تامین نیاز این شب را دارند.

رئیس اتحادیه قنادان در پاسخ به این سوال که نرخ کیک و شیرینی های دسری بر چه معیاری است، تصریح کرد: قیمت برخی اقلام همانند شیرینی تر دسری و میوه ای و همچنین کیک براساس درخواست مشتری و متریال کار توافقی است و نرخ مشخصی ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون انجمن های صنایع غذایی ایران

کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران در سال 1382 با مشارکت انجمن‌های فعال در صنایع غذایی کشور تشکیل شده است. هدف از تشکیل کانون، ایجاد هماهنگی بین تشکل‌های موجود جهت برقراری و حفظ ارتباط منظم با مراجع ذیصلاح و پیگیری مسائل و مشکلات اعضاء به صورت گروهی، برنامه‌ریزی برای ارائه الگوها و طرح‌های کارشناسی و موثر جهت توسعه بهره‌وری و بهبود صنایع غذایی کشور می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی