اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200255755

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی خبرداد

معافیت صادرات خرما و زیتون از اسناد آزمایشگاهی

کد: 13950923200255755

https://goo.gl/XffEFt

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس اعلام وزارت کشاورزی اندونزی از اول دسامبر 2016 میلادی، واردات خرما، زیتون و دانه کاکائو از شمول مقررات معرفی آزمایشگاه از سوی کشورهای صادرکننده معاف شد.

معافیت صادرات خرما و زیتون از اسناد آزمایشگاهی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، انور کمری رایزن بازرگانی ایران در اندونزی با بیان این مطلب گفت: صادکنندگان از این پس می‌توانند طبق روال قبل فرایندهای صادرات به اندونزی را انجام دهند.

وی افزود: سال گذشته وزارت کشاورزی اندونزی مقرر کرده بود که کشورهای صادرکننده محصولات غذایی با منشاء گیاهی و به ویژه خرما، زیتون و دانه کاکائو  به اندونزی باید مشخصات آزمایشگاه‌های مورد تایید خود را همراه با اطلاعات چگونگی مبارزه آفت‌کش‌ها و سایر مقررات مرتبط به نهادهای قرنطینه این کشور معرفی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]