اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200435632

عطر نیش (Niche) چیست

کد: 13950923200435632

https://goo.gl/KsXTJz

، تهران , (اخبار رسمی): "نیش" در لغت به معنای توزیع محدود است و به عطرهایی گفته می شود که در مقابل عطرهای دیزاینری قرار می گیرد.

عطر نیش (Niche) چیست؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از لوکس بایر، این روزها صنعت عطر سازی نیش درحال گسترش است چرا که علاقه مندان به عطر از بوهای تکراری خسته شدند و به دنیال محصول خاص و ویژه می گردند. 

"نیش" در لغت به معنای توزیع محدود است و به عطرهایی گفته می شود که درمقابل عطرهای دیزاینری قرار می گیرند. جالب است بدانید برندهای نیش حتی قبل از برندهای دیزاینری وجود داشته اند اما مختص خاندان سلطنتی بودند. برندهای نیش دارای ویژگی های همچون تولید کنندگان آنها اغلب گالری های کوچک و هنری ای هستند که بخشی یا تمام محصولات به صورت دست ساز تهیه و تولید می شوند ؛ بدلیل دلیل دست ساز بودن و نیز استفاده از مواد طبیعی و یا موادی که به سختی یافت می شوند قیمت بالاتری دارند ؛ اغلب بر اساس یک احساس خاص ساخته می شوند و داستانی را روایت می کنند ؛ در هر فروشگاه عطر و ادکلن یافت نمی شوند و بسیار کمیابند ؛ غلب بوهای یونیک و خاصی دارند که گذشته نبوده و یا روی یک نت خاص (مثل چب، عود. رز و ....) تمرکز دارند، هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس