اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200805755

سازمان توسعه تجارت گزارش داد

دیدار تجار ایرانی در کنیا با معاون وزیر امورخارجه

کد: 13950924200805755

https://goo.gl/4iUvML

، تهران , (اخبار رسمی): تجار و بازرگانان ایرانی مقیم کنیا در محل سفارت کشورمان با قشقاوی معاون کنسولی وزیر امور خارجه دیدار کردند.

دیدار تجار ایرانی در کنیا با معاون وزیر امورخارجه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، حسن قشقاوی که به منظور افزایش همکاری‌های کنسولی تهران و نایروبی و تسهیل در صدور روادید بین دو کشور به کنیا سفر کرده است، گفت: ایران و کنیا همواره از روابط سیاسی و دیپلماتیک خوبی برخوردار بوده‌اند.

وی با اشاره به ملاقاتش با خانم «آمینا محمد» وزیر امورخارجه کنیا، افزود: در این دیدار تاکید دو طرف در راستای بسط و گسترش روابط اقتصادی و بازرگانی بود و امیدواریم زمینه‌ای برای تسریع در صدور روادید و تسهیل روابط تجار و بازرگانان دو کشور فراهم شود.  

در این ملاقات تجار و بازرگانان ایرانی مقیم کنیا نیز زمینه فعالیت‌های خود در این کشور را معرفی کردند و خواستار رفع مشکلات موجود در این کشور از جمله اجازه کار، اخذ ویزا برای طرف‌های تجاری کنیایی و مراودات بانکی شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، حجم تبادلات تجاری ایران و کنیا در 8 ماه منتهی به آبان 40 میلیون دلار بود که 90 درصد آن سهم صادرات ایران به کنیا است و 10 درصد نیز واردات از این کشور را شامل می‌شود؛ ضمن اینکه تراز تجاری دو کشور همواره به نفع ایران مثبت بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]