اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201835632

نگاهی به زندگی حرفه ای آنتوان میزوندیو

عطرسازی ساختارشکن و جسور

کد: 13950928201835632

https://goo.gl/AzYOtR

، تهران , (اخبار رسمی): آنتوان میزوندیو متولد گرس است. اگرچه عطرسازی و فعالیت در این زمینه، حرفه پدر و پدر بزرگ وی بود؛ اما آنتوان میزوندیو در ابتدا مسیری متفاوت را بر می گزیند. وی به منظور تحصیل در رشته حقوق وارد دانشگاه می شود

شهامت و سخاوت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از عطر و ادکلن لوکس بایر:  آنتوان میزوندیو  متولد گرس است. اگرچه عطرسازی و فعالیت در این زمینه، حرفه پدر و پدر بزرگ وی بود؛ اما آنتوان میزوندیو در ابتدا مسیری متفاوت را بر می گزیند. وی به منظور تحصیل در رشته حقوق وارد دانشگاه می شود اما پس از مدتی این زمینه را بسیار متفاوت از چیزی که در ذهن دارد می یابد. روحیات هنری و ظریف آنتوان میزوندیو با فضاهای نامنعطف، قانونی و پر تنش، همخوانی ندارد و بدین ترتیب وی از فعالیت در وکالت و حقوق کناره گیری می کند.

میزوندیو با نگرشی خلاقانه و در پی ارتقاء دانش و تقویت توانایی های خود به رشته هایی مانند سینما و عکاسی علاقمند می شود. وی بر این باور بود که آفرینش هنری و هنر ناب و والا در آثار تصویری و یا شنیداری جریان دارد و هر چند پیشنهادهایی در رابطه با فعالیت در عطرسازی داشت؛ اما او عطرسازی را تنها یک صنعت و فعالیت علمی و اقتصادی می دانست.

اگرچه به نظر می رسید که آنتوان میزوندیو جوان هرگز به جهان عطر وارد نشود اما فعالیت پدر و پدر بزرگ وی در کمپانی  شارابوت ، عامل پیوند خاطرات شیرین سال های کودکی و نوجوانی میزوندیو با آینده وی شدند. او در کودکی  اوقات زیادی را در کنار پدر خود، در شارابوت سپری می کرد و از سرگرم شدن با محفظه های حاوی عصاره مواد طبیعی مختلف و بویژه عصاره رز، خاطرات خوبی در ذهن دارد. در سال هایی که آنتوان میزوندیو آفرینش هنری را در سینما و عکاسی دنبال می کرد؛ به طور اتفاقی بعنوان دستیار در ساخت یک پروژه مشغول به همکاری می شود. این اتفاق ساده، بزرگترین تغییر زندگی میزوندیو را رقم زد و او دنیای روایح و عطرسازی را حرفه ای پر از خلاقیت، نو آوری و غنا یافت و بدین ترتیب تصمیم به تغییر دیدگاه های خود و پرداختن به این حرفه گرفت.

میزوندیو پس از پشت سر گذاشتن دوره های آموزشی در مدرسه  رور به کمپانی ژیوودان  پیوست و نخستین عطرهای خود را در همکاری با برندهای مشهور عرصه مد و پوشاک مانند  گوچی ، جیورجیو آرمانی  و  باربِری  ارائه کرد. عطر چوبی-آروماتیک  راش  محصول 2000  گوچی ، همراهی چرم، مرکبات و تنباکو در عطر  کد  محصول 2004  جیورجیو آرمانی ، ترکیب آروماتیک آراسته شده با وانیل و تونکا در عطر  بالمن  محصول 2004  پیر بالمین  و عطر موفق و جریانساز  لندن  محصول 2006  باربری  با رایحه ای بیاد ماندنی از تنباکو، دارچین و چرم؛ نمونه ای از آثار موفق میزوندیو هستند که در سال های آغاز فعالیت خود ارائه کرد.

در سال 2006 وجه عمیق و خلاقانه آفرینش های آنتوان میزوندیو در همکاری با خانه نوپا و ساختار شکن  اتات لیبره  رو نمایی شد. وی در قالب همکاری با این خانه عطرهای مختلفی خلق کرده است که در سال های 2006 و 2007 ارائه شده اند و از این میان می توان به ترکیب عمیق و تاریک همراهی نوت های سبز و سوزنی برگ ها با چرم و شمعدانی در فضای حیوانی، اغواگر و چالش بر انگیز عطر  الوژ دو ترایت  محصول 2006، همراهی متفاوت و چند وجهی یاس و تنباکو در لایه هایی میوه ای، گیاهی و دودی در عطر  جاسمین سیگارت  محصول 2006، چرم منحصربفرد و اغواگر آراسته شده با مریم و ایلنگ بر بستری چوبی و ادویه ای در  ویرژس  محصول 2007 و نیز عطر تحسین شده  نوئل آ بالکن  محصول 2007با نمایشی جسورانه و شهوانی از آکورد عسل و دارچین که با لطافت نوت های میوه ای، غنای نوت های چوبی و صمغی و در هم تنیدگی نوت های گیاهی، وانیل و ادویه ها همراه شده است اشاره کرد. نمایشی فاخر، عمیق و چند لایه از پچولی در لایه هایی از سدر، وتیور و بلوط، بر بستری ادویه ای و تاریک در عطر  لوکس پچولی  محصول 2007 خانه  کام د کغگونس ، از دیگر آثار جاودانه و موفق میزاندیو در این سال ها است.

میزوندیو که معتقد است عطرسازی نیش، اسیر تکرار شده و با عنوان ارائه آثار هنری با قیمت هایی نا معقول، موجب دلسردی دوستداران عطر از این هنر شده است؛ در ادامه مسیر فعالیت های خود علاوه بر گزیده کاری ترجیح می دهد تا آثار خود را در قالب همکاری با برندهای شناخته شده ارائه دهد تا امکان استفاده از آن ها برای همگان فراهم باشد. برندهایی مانند  جیورجیو آرمانی ،  موناکو پرفیومز ،  پل اسمیث ،  لانوین ،  ایو روشه ،  باربری  و  دیزل  نمونه ای از این خانه ها هستند که ارائه دهنده آثار مختلفی از میزوندیو بوده اند که اکثر آن ها مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

پرداختی به گل های سفید با محوریت گاردنیا بر بستری درخشان از همراهی هنرمندانه نوت های مرکباتی با پچولی، صندل و وتیور در عطر  گاردنیا نوبایل  محصول  آکوا دی پارما ، ارائه تفسیری مدرن و نامتعارف از وتیور در همراهی با نوت های سبز منحصربفرد و صمغ ها بر بستری اغواگر و لذیذ در عطر  فَت الکتریشن  و نیز نمایش منحصربفردی از همراهی رز و شمعدانی با نوت های ادویه ای در هیبتی فلزی، دودی و صمغی  راسی د پالم اودو پروتکشن  که هر دو عطر از آثار تحسین بر انگیز و زیبای  اتات لیبره  به شمار می روند؛ از آثار موفق میزوندیو هستند که در سال 2009 ارائه شدند.

آنتوان میزوندیو، ادامه کار بر روی ایده ها و تفکرات خود را در قالب همکاری با خانه موفق  کام د کغگونس ، دنبال می کند. عطر زیبای  لاورل  که در سال 2010 معرفی شد؛ یکی از این آثار ویژه است. ترکیبی گیاهی و چوبی که با باریجه و ادویه ها، به عطری چند لایه و موفق تبدیل می شود. معرفی سه عطر متفاوت و بیاد ماندنی در بطری هایی عجیب و جالب توجه در سال 2012 از سوی خانه کام د کغگونس، اوج همکاری این برند با میزوندیو است. عطر آروماتیک و چوبی  گرین  بر بستری صمغی و درخشان، شخصیت میوه ای غنا یافته با صمغ ها و نوت های ادویه ای عطر  رِد  و همراهی نوت های مختلف فلفل و ادویه با چوب غان و چای بر بستر چوبی و دودی عطر تحسین شده  بلک ؛ سه اثری هستند که در قالب این همکاری ارائه شده و مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند.

گزیده کاری و اجتناب از ساخت عطر در چارچوب عطرهای نیش و گرانقیمت، عقیده ای است که میزوندیو همچنان به آن پایبند است. او در سال های اخیر آثار موفقی را در همکاری با برندهای مختلف و در رأس آنها  کام د کغگونس خلق کرده است. همراهی نوت های چوبی و سوزنی برگ با نوت های ادویه ای که با قلبی از سدر و زنبق، شخصیتی قدرتمند و منحصربفرد از عطر  سوگی ، محصول 2013 کام د کغگونس به نمایش می گذارد؛ یکی از این آثار است. همراهی نوت های چوبی با مرکبات و شمعدانی در فضای خاکی و دودی عطر تحسین شده  واندر عود  محصول 2014 و ترکیبی زیبا و عمیق از همراهی سدر و پچولی که در فضایی تاریک، دودی و حیوانی زمینه ساز نمایشی منحصربفرد از فلفل در عطر  بلک پِپِر  محصول 2016 می شوند؛ از دیگر آثار مهم میزوندیو در همکاری با کام د کغگونس است.

آنتوان میزوندیو، هنرمندی است که به پاس تفکرات و اقداماتی که در عطرسازی مدرن انجام داده است؛ سزاوار ستایش و تمجید است. از شهامت در تغییر دیدگاه ها و قدم گذاشتن در مسیر آفرینش، تا سخاوت در ارائه آثاری زیبا و ارزنده که برای تمام دوستداران به دنیای روایح در دسترس باشند. نام  آنتوان میزوندیو  با خلق فضاهای جدید و ارائه آثاری جسورانه و ساختارشکن در عطرهایی نظیر  آرمانی کد ،  باربری لندن  و آثار  اتات لیبره ، در ذهن و قلب دوستداران عطر و عطرسازی جاودانه خواهد شد.

 من به آنچه می اندیشم و آنچه می گویم؛ ایمان دارم و پایبند خواهم ماند. عطرسازی نیش به تجارتی خسته کننده و پوچ تبدیل شده است که غیر از چند نام معدود، تولید گنندگانی با این عنوان باعث به فراموشی سپرده شدن احساسات و عشق های جاری در یک عطر شده است. احساساتی که حواس مختلف مرا بیدار می کنند و با خود همراه می سازند؛ این منبع الهام بزرگ من است و یکی از زیباترین چیزهایی که در جهان وجود دارد، گشودن قلب ها از راه احساسات واقعی است. من می خواهم این احساسات بزرگ را با همگان در قالب عطرهایی ویژه و قابل دسترسی به اشتراک بگذارم.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس