اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201996102

سامانه هوای سرد وارد البرز شد

کاهش دما به 5 درجه زیر صفر

کد: 13950928201996102

https://goo.gl/gwKmiw

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد: طی دو روزآینده هوای استان البرز همراه با بارش برف و باران است و کاهش دما را تا 5 درجه زیر صفر شاهد خواهیم بود.

کاهش دما به 5 درجه زیر صفر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، منصور رحمانیان افزود: طی این دو روز در مناطق کوهپایه ای بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
وی هوای امروز استان البرز را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد اعلام کرد و گفت: هوای البرز فردا دوشنبه قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات با افزایش ابر و اواخر وقت همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود.
رحمانیان با اشاره به وضعیت هوای روز سه شنبه هفته جاری افزود: در این مدت زمان هوا نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات با بارش باران، برف و وزش باد پیش بینی می شود.
مدیر کل هواشناسی البرز سرعت وزش باد را طی 2 روز آینده در البرز حدود 40 کیلومتر در ساعت اعلام کرد؛ دمای هوای صبح امروز البرز نیز 4- درجه بود که نسبت به روز گذشته 6 درجه کاهش دما را نشان می دهد.
این مسئول در پایان یادآور شد: هوای البرز به لحاظ کیفی طی 2 روز آینده در وضعیت سالم قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست