اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928202265755

برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری

کد: 13950928202265755

https://goo.gl/0DOVrp

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری با هدف توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت مبلمان کشور و با شعار «بسترسازی برای سرمایه‌گذاری مشترک» 5 تا 8 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را با هدف معرفی ارائه آخرین دستاوردها در صنایع مبلمان اداری، مبلمان، لوازم تزئینی و مصنوعات چوبی، شناخت نیازها و سلایق مشتریان، افزایش کیفیت تولید، رسیدن به شاخص‌های استاندارد و آشنایی و تبادل تجربیات شرکت‌ها و تولیدکنندگان با یکدیگر و شناساندن ظرفیت و توانمندی‌های خود در تولید و ارایه کالا و خدمات در فضایی به وسعت بیش از 10 هزار مترمربع به نمایش می‌گذارند.

بر اساس این گزارش فضای اختصاص یافته به شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از رشدی بیش از 100 درصد برخوردار بوده بطوری‌که علاوه بر کشورهای تایوان و چین که در نمایشگاه سال گذشته حضور داشته‌اند، شرکت‌های ایتالیایی نیز در نمایشگاه امسال مشارکت چشمگیری خواهند داشت.

گروه‌های کالایی که طی مدت 4 روز برگزاری این نمایشگاه توسط  90 شرکت داخلی و ده‌ها شرکت معتبر خارجی به نمایش گذاشته می‌شوند شامل انواع صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری، مبلمان و دکوراسیون اداری، اتوماسیون اداری و نرم افزارهای مرتبط است.

گریدبندی محصولات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برگزاری مسابقه ارزیابی محصولات برتر از جمله رویدادهای جانبی است که همزمان با نمایشگاه مذکور برای بهره‌برداری متخصصان و علاقه‌مندان به این صنت تدارک دیده شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]