اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202926102

در بازارهای روز کرج صورت گرفت

جلوگیری از افزایش قیمت میوه شب یلدا

کد: 13950929202926102

https://goo.gl/oPd1BA

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از تامین نیازهای شهروندان برای شب یلدا در بازارهای روز تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: با اتخاذ تدابیر ویژه، با کم و گران فروشان برخورد می شود.

جلوگیری از افزایش قیمت میوه شب یلدا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،بهروز ورمهمدی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و برگزاری مراسم و انجام آداب و سنن بلندترین شب سال، طبق روال هر ساله مراجعه شهروندان به بازارهای روز و مراکز عرضه میوه و تره بار نسبت به دیگر روزهای سال، افزایش چند برابری دارد.
وی افزود: در این زمینه سازمان میادین میوه و تره بار از چند هفته گذشته با برگزاری جلسات مختلف و اتخاذ تدابیر مناسب، سعی در ایجاد تعادل در بازار و مصوب کردن قیمت میوه های پرتقاضا مانند هندوانه و انار داشته است.
این مسئول عنوان کرد: در این راستا به مناسبت شب یلدا، اقلام مورد نیاز شهروندان اعم از میوه، خشکبار و انواع آبزیان با قیمت و کیفیت مناسب در تمامی بازارهای روز تحت پوشش سازمان میادین عرضه می شود.
شهروندان گران نخرند
ورمهمدی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان برای تامین کالاهای اساسی و میوه در شب یلدا، برخی فروشندگان سودجو در این ایام قیمت میوه ها و اجناس خود را با افزایش چند برابری عرضه می کنند که سازمان با این افراد قاطعانه برخورد و آنها را جریمه خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج یادآور شد: در این راستا سازمان از 15 روز گذشته به تمامی بهره برداران اعلام کرده که اجناس مورد نیاز خود را تامین و در شب یلدا با قیمت و کیفیت مناسب به شهروندان عرضه کنند.
وی گفت: امروز یکشنبه 29 آذرماه جاری قیمت هندوانه درجه یک در بازارهای روز سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج 1250 تومان و قیمت هر کیلو انار 3050 تومان است.
افزایش ساعت کاری بازارهای روز در شب یلدا
این مسئول اعلام کرد: همچنین به منظور رفاه حال شهروندان فردا سه شنبه 30 آذرماه، ساعت کاری تمامی بازارهای روز تحت پوشش سازمان میادین یک ساعت تمدید و این اماکن تا ساعت 21:30 آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند.
ورمهمدی اضافه کرد: شهروندان در زمان خرید از فروشندگان فاکتور خرید را دریافت کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گران و یا کم فروشی مراتب را طی تماس با شماره تلفن 3253222 به سازمان گزارش دهند تا به صورت ویژه پیگیری و با متخلفان برخورد شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | شهر و جامعه