اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204804656

آکادمی دیجیتال مارکتینگ «گرشا»، برای اشتغالزایی بر بستر اینترنت راهکار داد

نیاز جدی به آموزش بومی«دیجیتال مارکتینگ» در ایران

کد: 13951001204804656

https://goo.gl/2g5QbO

، تهران , (اخبار رسمی): تب و تاب استارت‌­آپی شما را در هم در بر گرفته است؟؛ این سوالی ا­ست که عمده جوانان کشور به آن پاسخ مثبت می‌دهند اما از این نکته غافل می مانند که بدون دانش تخصصی دیجیتال مارکتینگ، این تب و تاب به ثمر نمی رسد.

نیاز جدی به آموزش بومی«دیجیتال مارکتینگ» در ایران

فرصت‌های اشتغال بسیار زیادی در کسب و کارهای اینترنتی ایرانی وجود دارد اما به دلیل فقدان نیروهای مجرب، این ردیف‌های شغلی خالی مانده اند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آکادمی گرشا، در چند سال گذشته رویای کارآفرینی و خوداشتغالی بین جوانها با مفهوم استارت‌آپ‌ها گسترش یافته، اما در این حوزه  پیش از آنکه مفاهیم استارت‌­آپ، کارآفرینی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ در کشور به طور علمی نهادینه شود، ابتدا فاز اجرایی آن هدف قرار گرفته  و آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، فقدان دانش کاربردی و بومی دیجیتال مارکتینگ، استارت‌آپ‌های نوپای ایرانی را با مشکل کمبود منابع انسانی متخصص مواجه کرده و موفقیت‌شان را تهدید می‌کند و درست به همین دلیل، تلاش‌های بسیاری از استارت­‌آپهای نوپا و حتی کسب و کارهای اینترنتی سازمانی در کشور به موفقیت مطلوبی ختم نمی‌شود.

بر پایه این گزارش، وجود منابع انسانی کلیدی استارت­‌آپها  موضوع دیگری است که در آن خلاء شدیدی احساس می شود؛ «کارشناس دیجیتال مارکتینگ» و یا حتی زیر مجموعه‌های آن، یعنی «کارشناس تولید و مدیریت محتوا» و «کارشناس شبکه های اجتماعی» پست‌هایی هستند که در آنها کمبود وجود دارد و همین موضوع باعث شده تا این کسب و کارها چالش و مانع اصلی پیش روی خود را در بخش منابع انسانی متخصصِ دیجیتال مارکتینگ مطرح کنند.

این چالش تایید می‌کند که در این صنف، فرصت اشتغال بسیار زیادی وجود دارد اما متاسفانه به دلیل فقدان نیروهای مجرب، این ردیف‌های شغلی خالی مانده اند.

حال اگر نگاه کلی  را از تهران به سراسر ایران معطوف کنیم، کمبود کارشناس دیجیتال مارکتینگ از یک معضل به بحران تبدیل می‌شود و  دلیل این امر تنها در عدم دسترسی علاقه‌مندان سایر استان‌ها به منابع آموزشی دیجیتال مارکتینگ است؛ چرا که منابعی که به دور از اطلاعات ترجمه شده از وبسایت‌های انگلیسی و فارغ از تئوری‌گویی، بتواند دانشی کاربردی را متناسب با فضای کسب و کار اینترنتی ایران ارائه دهد.

در این خصوص و با وجود کمبودهای یاد شده، نیاز حیاتی حوزه دیجیتال مارکتینگ به آموزش یک اصل است که با این نیازسنجی،  «اولین دوره آنلاین آموزش دیجیتال مارکتینگ» در ایران راه اندازی و ارائه شده است.

 احسان خواجوی بنیانگذار این دوره در آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا با اشاره به ضرورت برگزاری این دوره،گفت: رسالت این آکادمی،پرورش کارشناسان متخصص دیجیتال مارکتینگ در کل کشور است، تا علاوه بر افزایش اشتغال، زمینه توسعه کارآفرینی اینترنتی و راه اندازی استارت­‌آپ‌های موفق فراهم شود.

او ادامه داد: برای تحقق این هدف، اولین دوره آنلاین آموزش دیجیتال مارکتینگ به طور اختصاصی برای فضای ایران تهیه و ارائه شده تا به این نیاز پاسخ داده شود. 

وی با اشاره به  مزیت های اصلی دوره‌های یاد شده، افزود: تمرکز بر مثال‌ها و مفاهیم عینی منطبق بر عملکرد کسب و کارهای اینترنتی ایرانی است  تا درک ملموسی از مباحث، برای مخاطب ایرانی به دست آید.

وی تاکید کرد: آموزش‌های کاربردی در 10 فصل و 83 جلسه آموزشی به گونه ای طراحی شده که هم افراد تازه کار و هم خبره می توانند به خوبی از آن بهره ببرند.

خواجوی تصریح کرد: آموزش‌هایی نظیر دوره‌های آموزشی آکادمی گرشا، می‌تواند گام مهمی در توسعه اقتصاد آنلاین در کل کشور قلمداد شود که باعث افزایش اشتغالزایی و پرورش نیروهای متخصص در حوزه مشاغل و کسب و کارهای نوپای ایرانی خواهد بود.

گفتنی است برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت آکادمی مراجعه کنید. 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا مرجع تخصصی آموزش دیجیتال مارکتینگ | www.GarshaDMA.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]