اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313516725

آکادمی گرشا در رویای تسهیل توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی ایران

کد: 13970606313516725

https://goo.gl/JChJHe

، تهران , (اخبار رسمی): نیاز حیاتی بدنه نوپای استارتاپی ایران به آموزش‌های کاربردی و ناب دیجیتال مارکتینگ سبب شده تا آکادمی گرشا رسالت همسوسازی دانش دیجیتال مارکتینگ ایران با جهان را برای خود برگزیند و بر آن است تا تمام نداشته‌های آموزشی وب فارسی را تامین کند.

آکادمی گرشا در رویای تسهیل توسعه کسب و کارهای اینترنتی ایران
آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا | GarshaDMA.com

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا به همت احسان خواجوی تاسیس شد تا با آموزش‌های بومی، کاربردی و تکنیک‌های عملی خود بتواند تحولی در آموزش دیجیتال مارکتینگ ایران به وجود آورد

«70 تا ۸۰ درصد از افرادی که خود را به عنوان منتور استارت‌آپ معرفی می‌کنند، نه منتورشیپ می‌دانند و نه اصلا تجربه آن را داشته‌اند.»

نقل قول بالا از شایان شلیله، مرد شماره یک استارتاپ ایران است که در هفته نامه شنبه منتشر شد. شایان از فقدان تجربه عملی افرادی گله می کند که سعی دارند استارتاپ‌ها را در مسیر درست هدایت کنند: مسیری که خود آنها تا به حال طی نکرده و از پیچ و خم‌هایش مطلع نیستند.

این امر جز آسیب به بدنه نوپای اکوسیستم، نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت. به همین دلیل آکادمی گرشا بر آن شد تا این نقل قول را آویزه گوش خود کرده و بخشی از مسیر توسعه و رشد استارتاپ‌های ایران را با دانش تجربی و 10 ساله خود هموار کند.

آذر 95 بزنگاهی بود برای تبلور یک جنبش، یک حرکت که بتواند تسهیل‌گر توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی ایران باشد، توسعه‌ای که در فضای امروز ایران، بیش از پیش به استفاده از شیوه‌های مدرن و بهینه بازاریابی اینترنتی نیاز دارد.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا به همت احسان خواجوی (مشاور اجرایی دیجیتال مارکتینگ) تاسیس شد تا با آموزش‌های بومی، کاربردی و تکنیک‌های عملی خود بتواند تحولی در آموزش دیجیتال مارکتینگ ایران به وجود آورد؛ تحولی که ثمره آن رشد کارآفرینی، کاهش هزینه‌های زائد تبلیغاتی، بهبود نرخ بازگشت سرمایه (ROI) و توسعه استارتاپ را به همراه خواهد داشت.

آکادمی گرشا  که خود نیز استارتاپ است بر آن شده تا با ارائه مقالات تخصصی و پژوهش‌های به‌روز دیجیتال مارکتینگ از موسسات و منابع معتبر دنیا، محتوای آموزشی این حوزه را از کپی‌برداری‌ها، تئوری‌ها و آموزش‌های کلیشه‌ای فراتر ببرد.

همچنین در کنار این مقالات، بیش از 100 دوره دیجیتال مارکتینگ به صورت آموزش ویدئویی از اساتید برتر جهانی نیز ارائه شده تا بتواند نیاز صد درصدی علاقه‌مندان را تامین کند.

بخش‌های دیگر وب‌سایت آکادمی با تکیه بر خط مشی «عدم وجود آموزشهای مشابه در وب فارسی» به رسالت خود در حوزه ارائه آموزش‌هایی نو، کاربردی و توسط مدرسان صاحب‌نام عمل کند که با ورود به آدرس www.GarshaDMA.com می‌توان مشاهده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا مرجع تخصصی آموزش دیجیتال مارکتینگ | www.GarshaDMA.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]