اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204835632

رویش گل رز در شیشه های عطر

کد: 13951001204835632

https://goo.gl/8XdZz0

، تهران , (اخبار رسمی): عطرهای با رایحه گل رز همواره طرفداران زیادی داشته است، عطرسازان نیز همیشه با ترکیب آن با رایحه های دیگر ترکیب های تازه ای خلق کرده اند.

عطر های با رایحه رز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از عطر و ادکلن لوکس بایر ، دراین گزارش چند نمونه از معروفترین عطرهای مردانه و زنانه با رایحه رز را معرفی می کنیم.

رزهای ادویه ای Guerlain Nahéma 

Nahéma یک هارمونی دراماتیک از شکوفه های رز، عسل ادویه ای، هلوی رسیده و چوب است؛ این عطر همچون یک فیلم کلاسیک با رنگ های تند و شدید است که با صدای بلند پخش می شود. این عطر سبز، باشکوه و با ظرافت است.

Ormonde Jayne Ta'if 

عطرOrmonde Jayne Ta'if   رز دمشقی را با فلفل و زعفران،  میوه خشک و رزین در هم می آمیزد.  وقتی این عطر را به خودم میزنم،  در حالی که در اداره یا گوشه یکفروشگاه عطر  هستم،  حس می کنم در سرزمینی بیگانه سفر میکنم.

Le Labo Rose 31

وقتی که فروشگاه Le Labo در سال 2006باز شد،  عطرRose 31   خیلی زود مورد توجه منتقدان قرار گرفت. برخلاف عنوانی که دارد، این عطر غیر از رایحه رز سنتی، دارای رایحه ای ادویه ای - چوبی و مردانه است که با نت های سنگین زیره ترکیب شده است. اما با وجود عطر رز و نامی که دارد، نظر بسیاری از مردم را راجع به اینکه عطر رز می تواند چگونه باشد، تغییر داد.

The Different Company Rose Poivrée

برند Different Company رویکردی عجیب نسبت به رایحه رز داشت و آن را با نت های حیوانی سیویت محاصره کرد. این عطر دارای رایحه زیره نسبتا شیرین، حرارت فلفل است و با وجود نت های حیوانی همچنان متمدنانه است.

Serge Lutens Rose de Nuit

من عطرهای سرخسی زیاد استفاده نمی کنم چون با سلیقه ام جور نمی آید. اما می توانم فضای تاریک و زیبایی غیر قابل لمس  Serge Lutens Rose de Nuit  را احساس کرده و قدرش را بدانم و بگویم که لاین منحصر بفرد قبلی آن قابل دسترس است و بدون احساس گناه آن را پیشنهاد کنم.

Guerlain Rose Barbare

با وجود اینکه عطرهای گرلن دارای سبکی چوبی است، اما rose chypre لطیف تر، درخشان تر و می توان گفت سرخسی-رزی است. عطری است که روی آن بسیار کار شده و می توان آن را با لباس های سبک کلاسیک- مدرن استفاده کرد.

عطرهای رز زنانه

 Yves Saint Laurent Paris

یک عطر کلاسیک متعلقبه دهه هشتاد!  رایحه شیرین،  میوه ای با تلفیق رز و بنفشه،  می بایستی با رژ لبی براق و کفش پاشنه بلند استفاده شود. یک مقدار خیلی کم از آن دوام بسیار زیادی دارد.

Les Parfums de Rosine La Rose de Rosine 

اگر بدنبال قابلیت تغییر به هزاران نت متفاوت در یک عطر می گردید،  Les Parfums de Rosine  می تواند عطر خوبی برای شما باشد.  Les Parfums de Rosine که اولین عطر ارایه شده از این برند در سال 1991است، عطری با رایحه گرم رز-بنفشه و زنانه است که سبک شرقی دارد.

Lush Imogen Rose

Lush's Gorilla Perfumes  عطر  Imogen Rose  را از عصاره و روغن گل رز و دیگر ترکیبات طبیعی، همچون چوب تونکا، زنبق زرد و چوب‌ وتیور خلق کرده است. در نتیجه دارای رایحه گرم و پودری رز با پایه ای ملایم از چوب است و دوام زیادی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی