اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204905755

سازمان توسعه تجارت اعلام کرد

تمدید مهلت ثبت نام ایجاد شبکه طراحان بسته‌بندی

کد: 13951001204905755

https://goo.gl/dVZCQt

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان توسعه تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهلت ثبت نام متقاضیان در فراخوان ایجاد شبکه طراحان بسته‌بندی تا یکشنبه اول اسفند سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام ایجاد شبکه طراحان بسته‌بندی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، پایگاه اطلاعاتی طراحان حوزه بسته‌بندی، در راستای ماموریت این سازمان و با هدف برقراری ارتباط بهتر طراحان با صنعت و بازارهای نو، توسعه و ترویج و ارتقاء کیفیت بسته‌بندی محصولات صادراتی و رفع موانع موجود و افزایش سطح کیفی و کمی صادرات راه‌اندازی خواهد شد.

جمع‌آوری فهرست طراحان بسته‌بندی کشور و آثار ایشان، شناسایی استعدادها و قابلیت‌های بالقوه و بالفعل در زمینه طراحی و تولید بسته‌بندی، جمع‌آوری راهکارهای عملی در حوزه طراحی بسته‌بندی‌های داخلی و صادراتی، برقراری ارتباط بین طراحان بسته‌بندی و تولیدکنندگان و بازارهای موجود و جدید، ترویج و فرهنگ‌سازی استفاده از طراحی ایده‌های نو در بسته‌‌بندی محصولات، سهولت در اطلاع‌رسانی گردهمایی‌ها و رویدادهای آتی و ارائه آموزش‌های هدفمند به طراحان بسته‌بندی از دیگر اهداف راه اندازی این پایگاه است.

بر همین اساس متقاضیان مشارکت در این طرح باید نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آن به پست الکترونیکی [email protected] اقدام کنند؛ ارائه مختصری از فعالیت‌های گذشته و سوابق متقاضی و همچنین ارسال تصاویر نمونه‌های  قبلی طراحی بسته‌بندی ضروری است.

بر اساس این گزارش، سازمان توسعه تجارت پس از ثبت نام متقاضیان جلسات هماهنگی، هم‌اندیشی و اتاق فکر و کارگاه‌های آموزشی تخصصی را برگزار خواهد کرد و افراد واجد صلاحیت را به تولیدکنندگان معرفی می‌کند.

شرکت در این طرح برای عموم با هر پایه تحصیلی و هنری آزاد است، ضمن اینکه آثار ارسال شده توسط شرکت‌کنندگان به منزله اعلام مالکیت معنوی آثار و نمونه‌هاست و در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله عواقب حقوقی آن بر عهده طراح است.

بر همین اساس تصاویر ارسالی از سوی متقاضیان باید واضح و با نورپردازی مناسب باشد، پس زمینه بسته‌بندی به صورت ساده با رنگی متفاوت از خود بسته باشد، تصاویر از چند زاویه ارسال شود و همراه با هر طرح توضیحاتی درباره نحوه کار، دستور کار طراحی، چگونگی ارتباط با مخاطب و ... حداقل در 3 و حداکثر 15 سطر ارائه شود.

بدیهی است به درخواست‌هایی که نمونه برگ‌های آن ناقص بوده، دستور کار و توضیحات ندارد، موازین اخلاقی و شرعی در طراحی آنها رعایت نشده و یا کپی‌برداری آثار موجود در بازار باشد رسیدگی نخواهد شد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]