اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204986102

جدایی فردیس از کرج کار غیر کارشناسی است

کد: 13951001204986102

https://goo.gl/oKEwfW

، کرج , (اخبار رسمی): رئیس سابق کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج جدایی فردیس از کرج را کار غیر کارشناسی عنوان کرد و گفت: طبق مصوبه ای از سوی دولت پیشین لایحه تبدیل فردیس به شهرستان مصوب گردید که این اقدام با توجه به وضعیت کنونی این منطقه اقدامی زیان بار به مردم فردیس است.

جدایی فردیس از کرج کار غیر کارشناسی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازپایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه  با بیان این مطلب اظهار داشت: طبق مصوبه دولت برخی از شهرک های فردیس به روستا تبدیل می شود و این خلاف قانون است؛ این امر یعنی ظلم به مردم آن منطقه و به حداقل رساندن خدمات که باید برای عدم تحقق این اتفاق تلاش مضاعف داشت.
 وی افزود: زمان تصویب لایحه مذکور خوشحالی شهروندان از آن باب بود که این اتفاق را فرصتی برای دریافت بیشتر خدمات برای فردیس می دانستند که متاسفانه با پرداختن به پیوست های این مصوبه، با ایراداتی مبنی بر تبدیل شهرک هایی همچون دهکده، سپاه، رزکان، وحدت و ... که مجموعا 19 منطقه می باشند، به روستا مواجه شده اند که جای تامل و رسیدگی دارد.
 این مسئول با بیان اینکه اجرای لایحه مذکور با نیت خیر به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: اما با اجرای این مصوبه با توجه به اینکه برخی محل ها به عنوان روستا تعریف شده اند اقداماتی همچون، صدور پروانه ساختمانی که پیش از این توسط شهرداری صورت می گرفت، باید توسط دهداری صادر شود که مردم متضرر این امر می شوند.
 شهردار اسبق چهارباغ با بیان اینکه جدایی فردیس از کرج مشکلات فراوانی را برای این منطقه ایجاد می کند، افزود: شهرداری کرج اقدامات ارزنده ای در حوزه عمرانی و خدمای به فردیس ارائه داده است که این جدایی توان شهرداری فردیس را برای ادامه این خدمت رسانی کاهش می دهد و دیگر نمی توان انتظار رشد و توسعه شهری در فردیس را داشت.
 عضو شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم بازنگری در مصوبه دولت تاکید کرد و گفت: نباید با تصمیمات عجولانه و غیر کارشناسی مردم را از حقوق شهری و خدمات بهینه که حق مسلم آنها است محروم کرد، بر این اساس مسئولین با ورود به این مسئله باید مانع از جدایی فردیس از کرج و محرومیت این منطقه شوند و این مهم با همت و تلاش تمام مسئولین کلانشهر کرج و استان البرز اتفاق خواهد افتاد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه