اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004206405812

میان سازمان بهزیستی و مرکز تحقیقات تصویربرداری سلولی بیمارستان امام خمینی(ره) منعقد شد

تفاهمنامه ای با هدف پیشگیری در حوزه مصرف مواد مخدر

کد: 13951004206405812

https://goo.gl/IvAjO9

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان بهزیستی با مرکز تحقیقات تصویربرداری سلولی مولکولی بیمارستان امام خمینی(ره) با هدف بررسی فرآیندهای مغزی در حوزه پیشگیری، درمان و توانبخشی بیماران با اختلالات مصرف مواد مخدر منعقد شد.

تفاهمنامه ای با هدف پیشگیری در حوزه مصرف مواد مخدر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بهزیستی کشور،محسن روشن‌پژوه،معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با بیان این خبر گفت: تفاهمنامه همکاری مشترک با مرکز تحقیقات تصویر برداری سلولی مولکولی بیمارستان امام خمینی(ره) با هدف بررسی فرآیندهای مغزی در حوزه پیشگیری، درمان و توانبخشی بیماران با اختلالات مصرف مواد مخدر صورت پذیرفت.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در پایان یادآور شد: اجرای پروژه‌های تحقیقاتی _ کاربردی مشترک مورد نظر سازمان تا مرحله تبیین دانش کاربردی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارشناسان و کارکنان سازمان و مراکز تحت پوشش آن در زمینه‌های پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد، برگزاری سمینارها، کنفرانس‌ها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، تدوین و تألیف محتوی و بسته‌های آموزشی مورد نیاز و ... از مهمترین موضوعات ذیل این تفاهم نامه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان