اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207125755

با حضور بیش از 770 شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی

کد: 13951005207125755

https://goo.gl/CViRvs

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه بین‌المللی تهران 5 تا 8 دی میزبان برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته است که بیش از 770 شرکت داخلی و خارجی در آن مشارکت دارند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، در این نمایشگاه 524 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی از کشورهای چین، ژاپن، ایتالیا، ترکیه، آلمان، تایوان، کره، کانادا، تایلند، مالزی، سوئد، دانمارک، اسپانیا، اتریش و فرانسه گرد هم می‌آیند تا جدیدترین دستاوردها و محصولات خود شامل انواع ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی، مواد اولیه چاپ، مصنوعات بسته‌بندی، خدمات چاپ، کارتن، ورق، مقوا، مرکب سیستم‌های دیجیتال و سایر صنایع وابسته را به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه با هدف معرفی و شناساندن توانایی‌ها و پتانسیل‌های کشور در زمینه چاپ و بسته‌بندی، ارتقاء کیفیت محصولات چاپی از طریق انتقال تکنولوژی و دانش فنی، جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی، حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی‌ها، مصرف بهینه مواد و انرژی، آشنایی با رشد و پیشرفت‌های علمی صنعت چاپ در سایر کشورها و بهبود و رونق اقتصادی از طریق بهره‌برداری بهینه از این صنعت برگزار خواهد شد.

بر همین اساس نمایشگاه امسال در حالی فعالیت­ خود را آغاز می‌کند که با توجه به استقبال گسترده مشارکت‌کنندگان فضایی بیش از 28 هزار متر مربع برای آن پیش‌بینی شده و رشد 21 درصدی را نسبت به دوره قبل داشته است.

در نمایشگاه امسال قرار است ضمن قدردانی و تشویق واحدهای برتر برگزیده، از طریق انتقال دانش فنی و تکنولوژی‌های نوین صنعت چاپ به کشور زمینه ارتقای کیفی محصولات فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش