اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207215591

در نمایشگاه CES سال 2017 صورت می گیرد

پرده‌برداری از تلفن‌های هوشمند میان‌رده ال‌جی

کد: 13951005207215591

https://goo.gl/yGDz5Y

، تهران , (اخبار رسمی): ال‌جی از 4 تلفن هوشمند میان‌رده درسری K با مدل‌های K10، K8، K4 و K3 و همین طور یک تلفن هوشمند جدید به نام Stylus 3 در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی سال جدید (CES 2017) در لاس‌وگاس پرده‌برداری خواهد کرد.

پرده‌برداری از تلفن‌های هوشمند میان‌رده ال‌جی

به گزارش روابط عمومی ال جی در ایران، این شرکت از 4 تلفن هوشمند میان‌رده در سری  K با مدل‌های K10، K8، K4 و K3 و همین طور یک تلفن هوشمند جدید به نام Stylus 3 در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی سال جدید (CES 2017) در لاس‌وگاس پرده‌برداری خواهد کرد.

این تلفن‌ها که جزو بخش میان‌رده محسوب می‌شوند با رشد و بلوغ بازار قدرت بیشتری پیدا کرده‌اند و روز به روز توانمندتر می‌شوند. تلفن‌های هوشمند و جدید میان‌رده ال‌جی برای ارائه بهترین فناوری‌های تلفن‌های پیشرفته و پرچمدار ال‌جی طراحی شده‌اند؛ امکاناتی نظیر زاویه گسترده 120 درجه در دوربین جلو و اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی.

سری به‌روز شده K این فلسفه اصلی را در دل خود گنجانده است که همه مشتریان یک چیز مشترک را در تلفن هوشمندشان نمی‌خواهند. به جای اینکه یک مدل تلفن هوشمند اصلی ارائه شود و انتظار برود که همه مشتریان خودشان را با آن وفق دهند، سری K برای برآورده کردن نیازهای متنوع مشتریان طراحی شده است.

جانو چو، رئیس شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، گفت: «تلفن‌های هوشمند میان‌رده 2017 ما که برای انبوه بازار طراحی شده‌اند، بر ارائه گزینه‌ها و انتخاب‌های بسیار متنوع برای مشتریان و سبک زندگی تلفن هوشمندشان متمرکز شده‌اند. از ویژگی‌های ثابت در تمامی تلفن‌های هوشمند سری K و Stylus 3 این است که همه آنها ظاهر زیبا و مرغوبی دارند، باتری‌هایشان قابل بازیافت است و درگاه کارت حافظه‌ای دارند که قابل ارتقا به ظرفیت‌های بالاتر است؛ یعنی همان چیزهایی که مشتریان هنگام خرید تلفن هوشمند از آنها به عنوان معیار اصلی در انتخاب یاد می‌کنند.»

اطلاعات بیشتر در مورد زمان عرضه و قیمت در هفته‌های آتی اعلام خواهد شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]