اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207565471

ضریب دروس امتحانی آزمون ارشد مهندسی صنایع

کد: 13951006207565471

https://goo.gl/Fqmvyf

، تهران , (اخبار رسمی): ضریب دروس امتحانی گرایش‌های مهندسی صنایع در آزمون کارشناسی ارشد 1396 در دفترچه راهنمای این آزمون درج شده است.

ضریب دروس امتحانی آزمون ارشد مهندسی صنایع

افراد واجد شرایط جهت ثبت نام در آزمون کارشناس ارشد 96 تا سه شنبه 7 دی ماه فرصت دارند و باید به سامانه ثبت نام به نشانی arshad.sanjesh.org مراجعه نمایند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، عناوین دروس امتحانی شامل 7 سرفصل می‌شود . 

بر اساس این گزارش، زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی) ،تحقیق در عملیات (1 و 2) ،تئوری احتمال و آمار مهندسی،دروس تخصصی (طرح ریزی واحدهای صنعتی، کنترل کیفیت آماری، برنامه ریزی و کنترل پروژه، برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی‌ها، اقتصاد مهندسی) ،ریاضی عمومی (1 و 2) ،اقتصاد عمومی (1 و 2)  و اصول مدیریت و تئوری سازمان است

برنامه زمانی آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1396 و نیز دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون در دسترس و قابل دانلود است. 

گفتنی است افراد واجد شرایط جهت ثبت نام در آزمون تا سه شنبه 7 دی ماه فرصت دارند و باید به سامانه ثبت نام به نشانی arshad. sanjesh. org مراجعه کنند. 

در توضیح جدول ضریب دروس امتحانی آمده است: «کد ضریب» مجموعه «رشته گرایش»‌هایی است که دارای ضرایب یکسانی در مواد درسی آزمون بوده‌اند، مثلا مواد امتحانی و ضرایب آن‌ها برای کد ضریب (1) یکسان بوده است. 

بنابراین داوطلبی که در کد ضریب (1) مجاز شده است، می‌تواند بنا بر سلیقه و اولویت خود هر یک از رشته‌های کد ضریب (1) را انتخاب کند. در کارنامه ارائه شده به داوطلبان، در جدول قسمت پایین کارنامه رتبه و نمره داوطلب در هر کد ضریب، و مجاز بودن یا مجاز نبودن به انتخاب رشته در آن کد ضریب به تفکیک رشته‌های روزانه و غیر روزامه آمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش