اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207625632

جین فرانسوا لاپورت چه اهدافی را دنبال می کند

گسترش دهنده مفهوم نیش در عطرسازی

کد: 13951006207625632

https://goo.gl/bDcGis

، تهران , (اخبار رسمی): جین فرانسوا لاپورت( Jean Francois Laporte) یکی از اسطوره های صنعت عطرسازی محسوب می شود که نقش مهمی در توسعه و گسترش مفاهیم و همچنین روایح این صنعت دارد.

اسطوره ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازعطر و ادکلن لوکس بایر، "سازگاری و تناسبی بین عطرهایی که با هدف فروش و محبوبیت عام ساخته شده اند و عطرهایی که در بردارنده رایحه ای متفاوت و بدیع هستند؛ وجود ندارد."

این نگرش هنرمندی است که نقش بسزایی در پیشرفت عطرسازی مدرن و گسترش کلمه ای به نام "نیش" در عطرسازی دارد. خلق روایحی عمیق و هنرمندانه، به دور از تبلیغات و هیاهوی رسانه ای و ارائه مفاهیمی تأمل بر انگیز و اثرگذار در قالب یک رایحه، هدفی است که "جین فرانسوا لاپورت" در تمام مقاطع زندگی حرفه ای خود آن را دنبال کرد.

جین فرانسوا لاپورت ، فعالیت های خود را در سال 1972 و با راه اندازی خانه "سیسلِی" آغاز می کند. ارائه محصولاتی چالش بر انگیز که روایح آن ها برای مخاطبانی که با فضای مصنوعی و فریبنده عطرهای مارکت انس گرفته اند؛ نخستین رونمایی جین فرانسوا لاپورت از ایده های خود در عطرسازی است که با عطر جاودانه و جریانساز "او د کامپنِج" ارائه می شود. عطری سبز و آروماتیک با نمایشی درخشان از آکورد بوته گوجه فرنگی با همراهی خزه بلوطی و شمعدانی که در همکاری با "ژان کلود النا" ساخته شد. این اثر بدیع و شگفت انگیز که ما حصل خلاقیت و ایده های متفاوت جین فرانسوا لاپورت است؛ گام بلندی در راستای حرکت بسوی فتح قله های عطرسازی به شمار می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس