کد: 13951006208095611

درجزیره کیش

طرح هندسی میدان ششصد دستگاه اصلاح شد

کد: 13951006208095611

https://goo.gl/PfH11S

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از اصلاح طرح هندسی میدان ششصد دستگاه و آسفالت میدان المپیک و سینما لبخند خبر داد.

طرح هندسی میدان ششصد دستگاه اصلاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پرهام جانفشان، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از اصلاح طرح هندسی و ترمیم آسفالت بخش های مختلف جزیره خبر داد و گفت: اصلاح طرح هندسی سه راهی ششصد دستگاه که منتهی به مجتمع خدماتی دامون و دیدنی ها می شود، طی یک ماه اخیر انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تقاضاهای بسیاری مبنی بر حادثه خیز بودن سه راهی مذکور به خاطر تصادفات رخ داده در آن منطقه از سوی شهروندان وجود داشت اصلاح هندسی این خیابان با احداث جداول و جزایر جدا کننده ترافیکی برای ورود و خروج ایمن ماشین و وسایل نقلیه با اعتباری بالغ بر دویست میلیون تومان انجام شد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش تصریح کرد:  در آذرماه سال جاری و بعد از 20 روز کاری زیرسازی، آسفالت و احداث فضای سبز این میدان به اتمام رسید. 

جانفشان از اصلاح آسفالت چند منطقه در کیش خبر داد و گفت: اصلاح روکش آسفالت میدان المپیک که مورد تقاضای شهروندان بود نیز در این مدت انجام شد. ضمن اینکه اصلاح آسفالت خیابان مقابل سینما لبخند در شهرک صدف نیز انجام و به پایان رسید.

پرهام جانفشان درباره طرح روکش آسفالت در بخش های مختلف جزیره گفت: خوشبختانه روکش آسفالت نوار اصلی جزیره پایان یافته و مراکزی نظیر مقابل مرکز تجاری و خیابان پروین اعتصامی روکش کامل و آسفالت شد.

وی افزود: در حال حاضر طرح های مختلف روسازی را در دست اجرا داریم که یکی از مهمترین آنها میادن جزیره شامل خلیج فارس، ملل و ... است که دچار آسیب دیدگی شده است لذا این بخش ها آسفالت تراشی و مجددا روکش می شود.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ادامه داد: طی ماه های گذشته طرح دو بانده کردن غرب جزیره از کلبه هور تا کشتی یونانی انجام شد و این بخش تبدیل به یک بلوار با دو مسیر رفت و دو مسیر برگشت شد.

وی طرح جاده اصلی جزیره هندورابی را نیز در دست اجرا خواند و اظهار کرد: در جزیره هندورابی نیز عملیات راه سازی رینگ اصلی جزیره که دور تا دور آن را شامل می شود، آغاز شده و همگام با پروژه های عمرانی دیگر پایان می یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه