اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208435471

8 دی ماه و در دانشگاه علم و صنعت برپا می شود

بازخوانی تجربه صنعت خودرو تا فناوری اطلاعات

کد: 13951007208435471

https://goo.gl/9EQ7cx

، تهران , (اخبار رسمی): علیرضا حاجی جباری، با سابقه مدیریت واحد مهندسی لجستیک پارس خودرو این هفته از تجربه های حرفه ای و دانشجویی خود می گوید.

سلسله نشست های انتقال تجربه

در سلسله نشست های انتقال تجربه،دانش آموختگان مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران به مرور تجربیات دوران دانشگاه تا جایگاه حرفه ای خود می پردازند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، در ادامه سلسله نشست های انتقال تجربه، یکی دیگر از دانش آموختگان مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران به مرور تجربیات خود، می پردازد.

بنابر این گزارش، در چهارمین نشست، مهندس علیرضا حاجی جباری، مدیرعامل شرکت تضمین گستر فن آوا در حضور اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع و دانشجویان، با ارائه مطالب کاربردی، مسیر پیموده شده از دانشگاه تا جایگاه فعلی خود را تشریح می کند.

لازم به ذکر است، زمان این برنامه روز چهارشنبه 8 دی از ساعت 13 تا 15 و حضور برای عموم آزاد و رایگان است.

مکان برگزاری نشست، سالن جلسات در طبقه چهارم دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران است.

گفتنی است، اولین نشست از سری نشست های هفتگی انتقال تجربه با حضور مهندس بابک بردبار مدبر، مدیر توسعه بازار و شبکه گروه فن آوا در 19 آبان برگزار شد و مهمان دومین نشست، 17 آذرماه با حضور مهندس رضا سیف الهی، مدیرعامل مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی بوده است.

در سومین نشست که 24 آذرماه برگزار شد، مهندس سید علیرضا شجاعی، نایب رییس و دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران، با تاکید بر اهمیت یادگیری شاگردی کردن، مسیر پر پیچ و خم کاری خود را تشریح و به بازخوانی گذشته، حال و آینده یک مهندس صنایع پرداخت.

لازم به ذکر است برگزاری سلسله نشست های انتقال تجربه را دفتر فرهنگی دانشکده صنایع با همکاری نشریه سامانه نو آن دانشکده برعهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]