اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208796102

رحیمی خبر داد

برگزاری بزرگترین مانور ماشین آلات زمستانی در کرج

کد: 13951007208796102

https://goo.gl/62gsLo

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از آماده سازی بزرگترین مانور ماشین آلات زمستانی در این کلانشهر خبر داد و گفت: این مانور به منظور آغاز فصل سرما و بارش احتمالی برف و باران برگزار می شود.

برگزاری بزرگترین مانور ماشین آلات زمستانی در کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج علیرضا رحیمی با اعلام این خبر گفت: در این مانور ماشین آلات و اکیپ های زمستانی خدمات موتوری به صورت آماده باش برای بحران بارش های احتمالی قرار می گیرند.
این مسئول هدف از اجرای این مانور را لزوم آمادگی به منظور اقدام به موقع در خصوص مقابله با بحران بارش های زمستانی و رفاه حال شهروندان ذکر و عنوان کرد: با توجه به دستور اکید شهردار، ماشین آلات و اکیپ های سازمانی، عوامل فنی و اجرایی در حال آماده باش کامل هستند و همزمان با شروع بارش برف، عملیات خدمات رسانی و برف روبی را آغاز خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: در راستای رفاه و آسایش شهروندان در فصل زمستان و جلوگیری از یخبندان معابر امسال 140 دستگاه اعم از انواع ماشین آلات سبک و سنگین در ستادهای برف روبی در سطح شهر مستقر هستند.
وی با بیان اینکه 170 نفر از نیروهای سازمان در ستادهای برف روبی در هنگام بارش برف فعالیت می کنند، از دیگر  اقدامات اکیپ سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج به تهیه و دپو 5 هزار تن ماسه و نمک زمستانی جهت مقابله با یخزدگی معابر مهیا اشاره کرد.
رحیمی در پایان اظهار امیدواری کرد: سال جاری با تجهیز ماشین آلات و برپایی ایستگاههای متعدد ستاد برف روبی در سطح شهر و تلاش نیروهای این ستاد بتوانیم در فصل زمستان عملکرد مناسبی را داشته باشیم و موجبات رضایتمندی شهروندان را نیز فراهم کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه